Gå til innhold

lav "oppsummering" Chaos Theory

Anbefalte innlegg

For dere som har spilt Chaos Theory, så vet dere att man får en oppsummering av hvor bra man har gjort det etter hvert oppdrag..

fikk nå på det andre oppdraget mitt, 33 %

hvorfor så lavt? klarte alle målene jeg skulle gjøre, ble oppdaget som en "intruder" en gang bare.. drepte en del, har det noe å si?

noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare spør her jeg, :)

Ending Spolers!!!

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

er helt på slutten i Chaos Theory der jeg prater med han generalen,

men der har Spillet begynnt å klikke så jeg må restarte pcen, Har aldri skjedd før, er det noen som vet hva som er galt.

Fiksa ein liten bug som laga problem.-ttt

Lenke til kommentar
dreper du de får du mindre %, særlig hvis du dreper med kniv.

for og få 100% må du gjøre alle oppdragene, ikke bli oppdaget en eneste gang og ikke drepe dem, bare slå dem ut eller noe sånt.

6992696[/snapback]

.. hvordan dreper man med kniv?

Jeg bare kveler eller kicker de, jeg :cool:

Lenke til kommentar

Jeg kunne ikke huske at det var noe problem å få 100%.

Fyrte det opp og sjekka. Bortsett fra oppdrag 1 og 2, som jeg ikke brydde meg om å få perfekt rating på (90-noe% på begge) så har jeg 100% på alle bortsett fra Bathhouse, etter en gjennomspilling.

Vet ikke om det er noen tidgrense, men det skal ikke være noe problem å få 100% hvis du lar være å drepe folk, gjemmer bevistløse folk godt, og ikke utløser alarmer osv...

Lenke til kommentar
Jepp. Så må du vel være kjapp og. Teller ikke tid og?

6992843[/snapback]

Trur du må greie oppdraget på under en time elns for å få 100%..? Spilte i sta, og fikk 100%, hadde da brukt 57.57 mins elns.. ^^

7003643[/snapback]

Feeeeil. Feeeil! Jeg har brukt over 1 time på enkelte oppdrag og klart 100%. Lenge siden jeg har spilt nå. Har 100% på alle unntatt 2 eller 3.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Jeg fikk 85% på oppdraget nr.4. fordi jeg klarte ikke til å finne ekte identitet til Milan. Hvordan kan jeg finne den? Jeg gikk gjennom alt, liksom. Forhørte alle, inkludere denne fyren, som jeg skulle hakke laptopen hos i begynnelsen av oppgraget, sjekket alle datamaskiner, ransaket alle kontorer. Det finnes ikke noe mer å lete i. Hvor kan jeg finne svaret?

Egentlig, så funnet jeg identiteten hans i løpet av neste oppdraget, men går det å finne den i nr.4?

Endret av Fuskepels
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...