Simkin Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 For dere som har spilt Chaos Theory, så vet dere att man får en oppsummering av hvor bra man har gjort det etter hvert oppdrag.. fikk nå på det andre oppdraget mitt, 33 % hvorfor så lavt? klarte alle målene jeg skulle gjøre, ble oppdaget som en "intruder" en gang bare.. drepte en del, har det noe å si? noen tips? Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 dreper du de får du mindre %, særlig hvis du dreper med kniv. for og få 100% må du gjøre alle oppdragene, ikke bli oppdaget en eneste gang og ikke drepe dem, bare slå dem ut eller noe sånt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jepp. Så må du vel være kjapp og. Teller ikke tid og? Lenke til kommentar
kaalaaker Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Riktig. Sjøl har eg berre klart 100% en gang. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 okey.. tenkte det kunne være att jeg drepte så mange.. Lenke til kommentar
Newbieboka Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Du får hundre prosent hvis du ikke blir sett, ikke dreper noen, plus utfyller alle special objectives du får iløpet av oppdraget. Jeg har en 100% guide hvis noen er interessert. Lenke til kommentar
Fable123 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Bare spør her jeg, Ending Spolers!!! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): er helt på slutten i Chaos Theory der jeg prater med han generalen,men der har Spillet begynnt å klikke så jeg må restarte pcen, Har aldri skjedd før, er det noen som vet hva som er galt. Fiksa ein liten bug som laga problem.-ttt Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hmmm. Hvordan få slettet en slik psot med slik bug da? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Trur du må greie oppdraget på under en time elns for å få 100%..? Spilte i sta, og fikk 100%, hadde da brukt 57.57 mins elns.. ^^ Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 dreper du de får du mindre %, særlig hvis du dreper med kniv.for og få 100% må du gjøre alle oppdragene, ikke bli oppdaget en eneste gang og ikke drepe dem, bare slå dem ut eller noe sånt. 6992696[/snapback] .. hvordan dreper man med kniv? Jeg bare kveler eller kicker de, jeg Lenke til kommentar
albions Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Riktig. Sjøl har eg berre klart 100% en gang. 6992848[/snapback] Veldig vanskelig å klare 100%. Aldrig greid det tror eg Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg kunne ikke huske at det var noe problem å få 100%. Fyrte det opp og sjekka. Bortsett fra oppdrag 1 og 2, som jeg ikke brydde meg om å få perfekt rating på (90-noe% på begge) så har jeg 100% på alle bortsett fra Bathhouse, etter en gjennomspilling. Vet ikke om det er noen tidgrense, men det skal ikke være noe problem å få 100% hvis du lar være å drepe folk, gjemmer bevistløse folk godt, og ikke utløser alarmer osv... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 hvordan dreper man med kniv?Jeg bare kveler eller kicker de, jeg cool.gif du bare trykker venstre museknapp når du er inntil Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er det ikke da man kicker de? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvis du grabber går det ikke ann å drepe med kniv, men hvis du bare står inntil de kan du skjære over strupen på dem.. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Aha. Nice, skal teste ut senere Takk for svar. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jepp. Så må du vel være kjapp og. Teller ikke tid og? 6992843[/snapback] Trur du må greie oppdraget på under en time elns for å få 100%..? Spilte i sta, og fikk 100%, hadde da brukt 57.57 mins elns.. ^^ 7003643[/snapback] Feeeeil. Feeeil! Jeg har brukt over 1 time på enkelte oppdrag og klart 100%. Lenge siden jeg har spilt nå. Har 100% på alle unntatt 2 eller 3. Lenke til kommentar
Fuskepels Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Jeg fikk 85% på oppdraget nr.4. fordi jeg klarte ikke til å finne ekte identitet til Milan. Hvordan kan jeg finne den? Jeg gikk gjennom alt, liksom. Forhørte alle, inkludere denne fyren, som jeg skulle hakke laptopen hos i begynnelsen av oppgraget, sjekket alle datamaskiner, ransaket alle kontorer. Det finnes ikke noe mer å lete i. Hvor kan jeg finne svaret? Egentlig, så funnet jeg identiteten hans i løpet av neste oppdraget, men går det å finne den i nr.4? Endret 18. oktober 2007 av Fuskepels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå