Grabb1 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fyplassen på Wake ja, helt fett å rase rundt med bil når folk venter på fly og heli. Det verste er jo at de respawner Jammen jeg har og mange kills med vanlig bil... ser ikke ut til at det er hva som ønskes her... Dere som har tatt medaljen.. hva satt dere i når dere fikk badgen transport sølv eller gull da?? Hadde igjen 9-10 kills med vanlig liten bil bare ved å kjøre på folk..... Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 For å få kills i vanlig bil må du kjøre over folk eller skyte de med det fastmonterte maskingeværet. Sikker på at du har oppfylt de andre kriteriene? Veteran Transport Badge In a round: - 5 road kills while in Transport Stats: - 25h while in Transport - 200 driver special ability points Awards: - Basic Transport Badge Mangler forresten 11 timer i vanlig bil før jeg får Expert Transport badge. Lenke til kommentar
Grabb1 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 For å få kills i vanlig bil må du kjøre over folk eller skyte de med det fastmonterte maskingeværet. Sikker på at du har oppfylt de andre kriteriene? Veteran Transport Badge In a round: - 5 road kills while in Transport Stats: - 25h while in Transport - 200 driver special ability points Awards: - Basic Transport Badge Mangler forresten 11 timer i vanlig bil før jeg får Expert Transport badge. Takker for alle svar så langt... joa hadde alle krav inne... Har flere ganger kjørt ned over 5 personer på blant annet smoke screen... men så ikke ut til å virke.. og ja.. det var ranked server... Men første gangen jeg gjorde det på Warlord... Tadaaaa badgen i sølv.... Følger ofte med på stats sidene sjø, så viste at jeg hadde alle globale krav inne.. Måten jeg fikset det på var å rett og slett kjøre over 5 personer... og på warlord var det enkelt.. Det ene flagget som er blankt i starten der... Der var det fult av fi som løpte for å få tatt flagget... Tok ikke mer enn ett minutt tror jeg... Lenke til kommentar
Nala Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Road kills er at man har en bil åsså kjører man over noen det er road kills. Det er gøy Lenke til kommentar
Korka Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Morsomt den gangen en sniper sto ved ei tønne og et gjerde var i veien for meg å skyte selve personen...Skjøyt tønna og han fløy gitt ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå