knuthfk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Har en Creative Zen Sleek. Har flyttet og skal bruke den på min nye PC. Hvordan kan jeg installere den nødvendige programvaren for å overføre musikk. Irriterende at den ikke bare dukker opp som eksternt lagringsmedium. Forsøkte å finne riktige applikasjoner på Creatives hjemmesider, men syntes det var ganske uoversiktlig. Forsøkte å installere drivere + den største fila til Zenserien, men det fungerte ikke da. Hva er det egentlig jeg må laste ned for å få dette til å fungere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) hmm var da ike så uoversiktlig det. tipper du skal ha "6. Creative MediaSource Player/Organizer 3.30.21" fra http://no.europe.creative.com/support/down...ype=0&x=18&y=15 Endret 3. oktober 2006 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) ja, det er ikke så uoversiktlig, men er bare usikker på hva jeg trenger. Har nemlig allerede forsøkt den du viser til, men får bare følgende feilmelding som forvirrer meg noe: "setup is unable to detect a supported product on your system. Click the retry button to re-detect your device and continue the installation". Uansett så får jeg denne feilmeldingen når setup leter etter "installed devices". Ikke rart den ikke finner spilleren når den ikke er installert, men lurer altså på hva jeg trenger for å få den installert.. Endret 3. oktober 2006 av knuthfk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 1. Creative ZEN Sleek Driver version 1.29.00 på samme siden? Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Har fått installert Creative Mediasource, men programmet finner ikke MP3 spilleren når den er koblet til. Får derfor ikke overført filer. Når jeg kobler til USB porten dukker den opp som ny programvare, men får ikke installlert den selv om jeg har kjørt filen med drivere fra listen du har gitt meg. Skjønner ikke hvorfor PCn ikke finner spilleren selv etter dette er gjort? Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Noen med tips / kommentarer. Skal reise bort på mandag og det hadde vært greit å kunne bruke spilleren da... Problemet er at jeg, selv om jeg har installert både Mediasource og siste driver fra Creatives sider ikke får pc'n til å se spilleren. Når jeg plugger spiller i USBporten skjer nada. Mediasource klarer heller ikke se spilleren. Er det noe jeg ikke har installert som må inn for at pc og spiller skal kunne kommuniserer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Noen med tips / kommentarer. Skal reise bort på mandag og det hadde vært greit å kunne bruke spilleren da... Problemet er at jeg, selv om jeg har installert både Mediasource og siste driver fra Creatives sider ikke får pc'n til å se spilleren. Når jeg plugger spiller i USBporten skjer nada. Mediasource klarer heller ikke se spilleren. Er det noe jeg ikke har installert som må inn for at pc og spiller skal kunne kommuniserer? 7018992[/snapback] var en dude på anythingbutipod som klarte å fiske et liknende problem ved manuelt å velge "legg til maskinvare" på kontrollpanelet. Verdt et forsøk Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Har forsøkt det også, tror nesten jeg har forsøkt alt som er mulig. Uten å lykkes. Nå r jeg kobler nå får jeg først meldingen "Ny maskinvare funnet + Creative Zen Sleek", så popper meldingen "Ny maskinvare funnet + Det oppstod et problem under installering av ny maskinvare. Den nye maskinvaren vil kanskje ikke virke som den skal". Har da installert siste driver som ligger på creative.com. Har i tillegg latt windows søke etter ny driver. Aktivert enhet i kontrollpanel. Alt uten å lykkes. Skjønner ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå