trd374 Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hei dere Lurer på om det er noen der ute som har kombinert Tec+H2O-kjøling av GPU med Vapo'n eller Prometeia? Er det muligheter for å starte vannpumpa og TEC-elementet(eget psu) i Chill-kontrollen til Vapochill slik at ikke skjermkortet svis før de minuttene det tar før systemet bootes? Eller må jeg ta en annen vei til løsningen? Takker og bukker for innspill. Lenke til kommentar
trd374 Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Ingen innspill så langt... Vet noen om psu som leverer strøm til evaporatoren også har 12v tilgjengelig til å drive (evt kun) vannpumpa jeg skal ha for å kjøle chipsett, harddisk og gpu+peltier - før Prometeia/Vapo booter? Vil gjerne ha det da planen er å starte begge psu'ene samtidig,(det ene kun til peltier) slik at tec-elementet skal kjøle gpu allerede før boot.Da vil det være nødvendig å også starte vannpumpa.....før det lukter svidd fra tec ! Antar at dette er enklere på Vapo'n da kompressoren er på 12V. Noen som har noe å si? Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 vil anbefale at du kjøper en akvarie pumpe for 230v, ikke en 12dc pumpe, 12v pumpene er dårligere...(har børster) dessuten kan 230v pumpen stå på døgnet rundt, den er jo beregnet for det.. jeg mener at det egentlig ikkje trengs pelt på skjermkort (visst du ikkje he klokka d nokke grenselaust da, har du sett org. kjølingen på gf4?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå