mureren Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 klarte og knekke det ene viftebladet,så nå kan jeg bruke pcen som en rodeo hest (vibrerer som bare f....) lurte på om noen har skiftet vifta til denne kjøleren (går det)? eller om det er en eller annen macgyver løsning som kan brukes hilsen rodeo morten Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Tror nok det er like greit å kjøpe en ny CPU-kjøler. Dette er ikke noen standard-vifte, så det kan bli potensielt mye ball ved å prøve en McGyver-løsning. Hvordan i h.... klarte du forresten å knekke viftebladet? Denne er jo rimelig robust da Lenke til kommentar
eXa Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 jeg kan ta den av hendene dine for en billig penge ;-) (pm) Lenke til kommentar
mureren Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 klarte og knekke det ene viftebladet,så nå kan jeg bruke pcen som en rodeo hest (vibrerer som bare f....)lurte på om noen har skiftet vifta til denne kjøleren (går det)? eller om det er en eller annen macgyver løsning som kan brukes hilsen rodeo morten 6992431[/snapback] hehe jeg skulle ta en liten hurtigrens med støvsugeren mens maskina var i gang stoppet vifta med hendene klarte på en måte å glippe vifta så slo den meg i fingen var ikke så godt så til alle husk å ta av pcen før du støvsuger maskinen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 klarte og knekke det ene viftebladet,så nå kan jeg bruke pcen som en rodeo hest (vibrerer som bare f....)lurte på om noen har skiftet vifta til denne kjøleren (går det)? eller om det er en eller annen macgyver løsning som kan brukes hilsen rodeo morten 6992431[/snapback] Såvidt jeg har sett er det ganske greit å legge en standard 120mm på den, med to unntak. 1 Du må skjær av ramma, så det er plass til den. 2. du må få festet den på et slags vis, dobbelsidig teip eller no. Søk på silentpcreview, er ganske sikker på at det ligger en bildeguide der ett sted. (forøvrig er dette en mod som trengs også, vifta på denne kjøleren bråker skuffende mye). AtW Lenke til kommentar
mureren Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 jaja så ordna det seg superlim er min venn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå