Gå til innhold

Noen som spiller zelda?

BlackGoblin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, må du (trådstarter) minne meg på at jeg ennå har Majora's Mask liggende som jeg ennå ikke har klart. Arg.. må få det ferdig før Twilight Princess. Håper jeg klarer det. Dessverre dårlig med tid i høst. Skulle akkurat stikke inn til vanntempelet (eller hva det nå het).

OoT klarte jeg for 6 måneder siden. Stilig spill. Heller den type spill en dagens "next-gen" titler...

Pokker... også har jeg ikke fått gjort ferdig Resident Evil 4 enda . Men det er nå et annet tema.

Lenke til kommentar
her sett på majoras mask, må bare si at jeg blir forvirret :)

50 masker å holde styr på, tror jeg skal full føre OOT først :p

7006979[/snapback]

I starten er det en del å holde styr på, men du lærer det etterhvert. Etter rundt 3-5 timer er spillet en nytelse.

Lenke til kommentar

Kjøpte Wind Waker med bonusdisk med OOT og OOT-Master Quest på. Begynte å spille OOT for første gang for litt over ein måned siden. Ble voksen i kveld :D Håper bare jeg blir ferdig med dette til Twilight Princess.

For et fantastisk spill. For en vakker grafikk, for en vakker musikk, for en spillfølelse.

Lenke til kommentar

A link to the past er et herlig spill. Spilte gjennom GBA-versjonen for en liten stund siden. Skal laste det ned på Wii sin Virtual Console og spille på TV også. Må spillet det gjennom en gang til. Rått spill.

Spilte faktisk noen timer Majora's Mask i helgen. Ferdig med nok et tempel. Bare et igjen nå, så jeg tror jeg skal klare det før Twilight Princess kommer, kanskje ikke hele spillet, men hovedhistorien hvertfall.

Lenke til kommentar

En tidslinje slik jeg oppfatter det:

OoT-MM-TP-WW-MC-PHG

A link to the past er omtrent samme spill som OoT bare litt flere templer og i nydelig 2d grafikk. Må anbefale dette spillet for dem som ikke har prøvd det, beste snes spillet som ble laget. Kan vel også fås til gba nå tror jeg.

Endret av Matsini
Lenke til kommentar
Er det ikke slik at historien til TP kommer før WW og etter OOT? Hvor kommer da MM inn? Mellom OOT og TP? De spillene før N64 har jeg verken spilt eller snøring på hvor de skal inn på tidslinjen :D

7038912[/snapback]

Historien til Majoras Mask foregår kort etter Ocarina of Time. Historien til Wind Waker fortsetter i Phantom Hourglass som kommer til DS, men begge de spillene foregår lenge etter MM og OOT. TP tror jeg skal foregå etter OOT, men jeg er ikke helt sikker. Zelda spillene før N64 vet jeg ikke så mye om.

Det er forresten fullt mulig at jeg tar feil.:)

Endret av Husgark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...