Gå til innhold

Noen som spiller zelda?

BlackGoblin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med April og Mala i at det er litt mer "spesielt" med å spille det på N64.

Det er fight om den nye spille maskinen wii, 3 kammerater av meg skal ha wii og selvfølgelig Zelda ... Wii skal være litt mer økonomisk enn nye playsation 3, så det er ingen tvil her i gården :dribble:

Hehe, uten å få meget stor kritikk nå, så må jeg få si at jeg syns og har også hørt at OOT er det beste spillet i Zelda serien :) Og at det er på topp 100 listen er ikke så overaskende, ikke bare bra spill i seg selv men syns historien høres helt fantaskisk ut, liker musikken på den blå fløyta! :D

Endret av BlackGoblin
Lenke til kommentar
Jeg vet bare at det kommer snart, men mange sier det kommer til å bli utsatt.. til neste år :(  vet ikke om dette er rett da :hrm:

edit: snart = lenge, sry utålmodige wii fans :thumbup:

6994175[/snapback]

Det kommer samme dag som Nintendo Wii, altså 8 desember iår. Den perfekte julegave. :)

Noen som vet når Nintendo først kom ut med en lanseringdato for Twigtlight Princess?

Mvh Erling

6994066[/snapback]

Jeg tror det var den 14. september

6994227[/snapback]

14 september, hvilket år? Det har gått veldig lenge vertfall.

Lenke til kommentar
Lista ligger høøøøgt ihvertfall. :)

6993570[/snapback]

Yup! Eg håpar og trur likevel at TP kan klare det, men eg ganske usikker. Skal masse til å slå den følelsen eg sat med jula 98! Var det 98? :p

Veit ikkje helt kor mange gangar eg har spelt gjennom spelet, men har blitt ein del etter kvart. 100 gold skultulas ftw :D

Master Quest er og ganske koseli btw!

Eg vil spele Zelda. No.

Plukka forresten nettopp opp det her fra wikipedia om Twilight Princess: Nintendo is "preparing more than you could possibly ever, ever, ever expect"

yum

Endret av Lord_Lars
Lenke til kommentar

Hmm.. Minner... Savner OOT. 1 år sia jeg spilte sist, rett før jeg solgte gamecuben. Angrer nesten på salget nå , og det bare på grunn av spillet.

Men men..

Fint å se at så mange gleder seg til bursdagen min da! Om det blir å søke fri fra jobben for å kjøpe wii må vi se på. Håpe gamezone får nok til å sende meg en hvertfall.

Lenke til kommentar

forvirret 8. eller 14. :dontgetit::)

/me gratulerer på forskudd uansett :!:

du burde ikke ha solgt OOT ... det er gull vert ... bare det orginale med OOT gjør at det er uforglemmelig ... har aldri spilt spillet selv, men har sett på og for å være helt erlig så var det spennende å se på noen som silte OOT :p og jeg hater normalt å se på :hrm:

Gleder meg til i morgn da begynner spillinga, de som ikke har fått det med seg så står det mellom 100 kr, utfordringen fikk jeg fra en kammerat som vedda 100 kr på at jeg ikke kom til å klare å komme igjennom spillet i løpet av høstferien, uke 41 :D

Den gangen jeg så på OOT så var han kommet til vanntempelet ... ble forvirra med en gang ... altfor mange ganger du måtte inn i ... av og på med de bly skoene osv :hrm:

Lenke til kommentar
zelda syns jeg er ett av de beste spillene til nintendo 64. husker jeg spilte det en del før :)

7002388[/snapback]

Eg har aldri spillt eit spill i ettertid som har imponert meg like mye som det OOT gjorde tilbake i juleferien 98`.

Kommer neppe til å skje heller rmed mindre TP blir bedre :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...