Gå til innhold

Noen som spiller zelda?

BlackGoblin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra side chs89 ;)

Det sies at det er et forholdsvis vanskelig spill ... at det er ikke bare til å springe igjennom, men at det er lagd for at det skal ta litt tid ... Ypperlig spill til bedre spille forståelse:)

Det sies også at det går an å komme igjennom spillet på 1 dag ... fatter ikke at det er mulig jeg :hrm::p

Oops, kan jeg fikse feilen eller må moderator gjøre det? Postet nok feil :( sry

Lenke til kommentar

Har ikke tid før høstferien, men når den begynner er det på med Zelda, håper dere har litt erfaring, kammeraten min veddet 100 kr på at jeg ikke ville klare det innen høsferien, så det kan hende jeg må spørre om tips fra dere :p

Har ikke spilt det før ... men han sier vanntempelet er overlegent det vanskeligste jeg kommer til å komme bort i ... han vil ikke hjelpe meg og han tviler på at jeg i det hele tatt kommer til vanntempelet :hrm:

Kan kanskje prøve å oppdatere her hvor langt jeg har kommet :)

edit kommer* :hmm:

Endret av BlackGoblin
Lenke til kommentar
Zelda på pc må være deilig, syns det er bedre å spille på pc enn på console :)

Går det an å få Zelda OOT på pc da?

6993371[/snapback]

Går fint ann å spille Zelda på pc ja, bare til å bruke en emulator. Har selv en god del av Zelda spillene og elsker de. Klarer nesten ikke å vente på oppfølgeren som kommer til Nintendo Wii nå i desember.

post-89491-1159901761_thumb.jpg post-89491-1159901748_thumb.jpg

Flere enn meg som gleder seg? :)

Mvh Erling

Lenke til kommentar

Husker for noen år siden da det ble publisert at det skulle komme et nytt spill i serien. Jeg gledet meg noe ekstremt, men det ble bare utsatt og utsatt. Men nå som de har lagd Wii tror jeg spillopplevelsen vil nå nye høyder. Kansje tilogmed slå Ocarina of time?!

Mvh Erling

Lenke til kommentar

Av ein eller annen grunn dreper det spillet når man emulerer det på PC. Syns eg da altså.

Om TP blir bedre enn OOT skal eg dra på tur og finne tavlene med de 10 bud på,og kansje slå av ein prat med han fra oven.

Lista ligger høøøøgt ihvertfall. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...