BrickTop Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 En kompis av meg har dette HK`et, Gigabyte GA-K8N-SLI. Men windows finner ikke lydkontrolleren noe som er en kjekk ting å ha. Jeg har vært borti det samme problemet og alt som trengtes var en BIOS oppdatering. Vi har begge søkt etter BIOS for det HK`et, men vi ender alltid opp på en side hvor vi må betale for BIOS versjonen. Dette kan vel ikke være riktig. Betale for en nyere versjon av BIOS ?? Er det noen som vet hvor vi kan få tak i en gratis versjon for dette kortet? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 gigabyte.com.tw http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherb...Name=GA-K8N-SLI Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Hee hee...det var kjapt. takk for den du, syar Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Att du faktisk greide å unnga å sjekke produsentens hjemmeside er ett under! Bra jobba! Lenke til kommentar
BrickTop Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) jeg skrev gigabyte.com men ikke noe tw. da kom jeg til en helt annen side enn noe som hadde med bios. søkte på google og har vært litt hit og dit.. Endret 4. oktober 2006 av BrickTop Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Stort sett alle hovedkort produsenter har hovedkontor i taiwan og web host der. asus.com.tw msi.com.tw gigabyte.com.tw dfi.com.tw abit.com.tw epox.com.tw osv.... Endret 4. oktober 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå