taulen Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 På lørdag er det EM-kvalifiseringskamp i fotball, Hellas - Norge, kommer denne til å bli vist på storskjem eller ? Hadde vert koselig. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hellas-Norge er jo drømmen for alle som liker god fotball ja . Blir det litt stemning og nasjonalfølelse hadde det blitt bra det da, ser for meg et par hundre som synger nasjonalsangen . Endret 3. oktober 2006 av TheDarkListener Lenke til kommentar
taulen Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hellas vant jo forrige EM så blir nok forhåpentligvis en bra kamp Og ser heldigvis ikke ut som Carew får spille heller Endret 3. oktober 2006 av _haha_ Lenke til kommentar
kai_knall Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Drit nå i den jævla fotballen når dokke e på lan da... fotball e jo heilt håpløst! spillere som har MANGE millioner i årslønn, så klarer de faen ikke å få ballen imål engang Lenke til kommentar
stig83 Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 ja hadde vært kult med kampen på storskjerm eller så går det jo å dra en tur til byen å ta seg en pils i baren med fotball på storskjerm.... stemning det og... Lenke til kommentar
UlfFurious Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 ja hadde vært kult med kampen på storskjerm eller så går det jo å dra en tur til byen å ta seg en pils i baren med fotball på storskjerm.... stemning det og... 6992940[/snapback] fordi som kommer inn på pub ja Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Kompisen min skal ha med tv-kort tror jeg. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Kompisen min skal ha med tv-kort tror jeg. 6994080[/snapback] Og sikkert 654 andre også... Men det nytter ikke stort med tv-kort om man ikke har antenne eller kabel. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 NRK er der så det skulle være en smal sak om man er litt dristig Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 NRK er der så det skulle være en smal sak om man er litt dristig 6994526[/snapback] Det går nok ikke. Tror ikke de gidder å stille med utstyr så vi får se et program fra en konkurent av dem. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Hellas vant jo forrige EM så blir nok forhåpentligvis en bra kamp Og ser heldigvis ikke ut som Carew får spille heller 6992332[/snapback] John Q-ræv heter han... han er av samme kvalitet som Q-tec Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Hellas vant jo forrige EM så blir nok forhåpentligvis en bra kamp Og ser heldigvis ikke ut som Carew får spille heller 6992332[/snapback] John Q-ræv heter han... han er av samme kvalitet som Q-tec 6998225[/snapback] ahaha, ehehe, ehhh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg