Gå til innhold

Iron-Man... ja enda en vente tråd

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om dette egentlig er en spoiler, men kaster den i en spoiler tag, bare for å være sikker.

(Speaking of superhero movies, saw “Iron Man” yesterday – review will be up in a week – and I’m sad to say Samuel L.Jackson’s cameo as Nick Fury, originally planned as an audience surprise, is nowhere to be seen. I guess it’ll end up on the DVDs deleted scenes).

=O=O=O

Kilde: http://www.moviehole.net/news/20080411_abo...ght_rumour.html

Pass, på, det er Dark Knight spoilere på den siden og.

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette egentlig er en spoiler, men kaster den i en spoiler tag, bare for å være sikker.

(Speaking of superhero movies, saw “Iron Man” yesterday – review will be up in a week – and I’m sad to say Samuel L.Jackson’s cameo as Nick Fury, originally planned as an audience surprise, is nowhere to be seen. I guess it’ll end up on the DVDs deleted scenes).

Sam Jackson klarte visstnok ikke holde seg unna banneordene og Favreau hadde ikke tid til å dubbe over de. Synd i grunnen, i og med at Nick Fury er modellert etter Sam hadde det vært tøft å se ham som Fury

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Iron-man var konge! 9/10 :D

Morro den..

Veldig lik humor som i Spider-Man filmene (de 2 første) men var også mer seriøs..

Men jeg må si jeg ble skuffet på manglen av Nick Fury.. men får hpåe det kommer med i neste.. og at Tony da sier ja til å lage våpen for SHIELD.. sånn som "Hellicarrier"

Men fin liten teaser til WarMachine :p

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

7 av 10 fra madammen, som absolutt ikke hadde lyst til å se "nok en superheltfilm" og 9 av 10 av meg, superheltgeeken. Denne filmen er oppe blant Batman, Batman Begins, Spider-Man og Superman: The Movie. Anmeldelsen skrev jeg her:

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11072057

Scenen etter rulleteksten var verdt å vente på.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
"Let me introduce you to something called the Avengers-project..."
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...