Awesome X Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hadde på ingen måte noe forhold til Iron Man, men etter å ha sett litt er må jeg si at forventningene mine til denne filmen er skutt til himmels. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Vet ikke om dette egentlig er en spoiler, men kaster den i en spoiler tag, bare for å være sikker. (Speaking of superhero movies, saw “Iron Man” yesterday – review will be up in a week – and I’m sad to say Samuel L.Jackson’s cameo as Nick Fury, originally planned as an audience surprise, is nowhere to be seen. I guess it’ll end up on the DVDs deleted scenes). =O=O=O Kilde: http://www.moviehole.net/news/20080411_abo...ght_rumour.html Pass, på, det er Dark Knight spoilere på den siden og. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Iron Man anmeldelse: http://www.nelsoncarvajal.com/blog/2008/04...an_weak_pr.html Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Vet ikke om dette egentlig er en spoiler, men kaster den i en spoiler tag, bare for å være sikker. (Speaking of superhero movies, saw “Iron Man” yesterday – review will be up in a week – and I’m sad to say Samuel L.Jackson’s cameo as Nick Fury, originally planned as an audience surprise, is nowhere to be seen. I guess it’ll end up on the DVDs deleted scenes). Sam Jackson klarte visstnok ikke holde seg unna banneordene og Favreau hadde ikke tid til å dubbe over de. Synd i grunnen, i og med at Nick Fury er modellert etter Sam hadde det vært tøft å se ham som Fury Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Gleder emg hardt til denne samt nya batman samt nye hulken. mange bra filmer i sommer. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Nå fikk jeg meg en gledelig påminnelse fra tv-en... Iron Man har premiere nå på onsdag. Med tanke på IMDB score (selv om det er bare 100 stk som har avgitt stemme) på 8.2 så tror jeg pinadø jeg må se den. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Iron-man var konge! 9/10 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Iron-man var konge! 9/10 Morro den.. Veldig lik humor som i Spider-Man filmene (de 2 første) men var også mer seriøs.. Men jeg må si jeg ble skuffet på manglen av Nick Fury.. men får hpåe det kommer med i neste.. og at Tony da sier ja til å lage våpen for SHIELD.. sånn som "Hellicarrier" Men fin liten teaser til WarMachine Endret 30. april 2008 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Fury-klippet kommer sikkert på DVD'en. Stark er no i hvert fall med i Hulk-filmen, så det er jo positivt. Foreløpig ligger Iron Man på 91% på Rottentomatoes. Imponerende. Skal se den i morgen og gleder meg skikkelig Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det er snakk om at Fury-klippet vises etter rulleteksten. Jeg visste ikke det før nå så fikk ikke sjekket om dette var riktig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Så nettopp filmen, og syntes det var en fornøyelse. Robert Downey Jr. var en fryd etter alle smellene han har gått på i senere tid. Synes dog den siste tekstlinja var en tragedie. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Kan bekrefte at Samuel dukket opp etter rulleteksten. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Kan bekrefte at Samuel dukket opp etter rulleteksten. FUCK! og jeg som ventet langt inn i rulleteksten og greier Lenke til kommentar
Footy Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Syntes filmen var bra. En av de bedre Marvel har kommet ut med. Kan ikke si jeg er imponert over noen av de andre... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Synes dog den siste tekstlinja var en tragedie. hvorfor det? I bladene har han vert offentlig 4-5 ganger nå fortiden er han fortsatt det Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 skal se filmen i dag glede seg. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 7 av 10 fra madammen, som absolutt ikke hadde lyst til å se "nok en superheltfilm" og 9 av 10 av meg, superheltgeeken. Denne filmen er oppe blant Batman, Batman Begins, Spider-Man og Superman: The Movie. Anmeldelsen skrev jeg her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11072057 Scenen etter rulleteksten var verdt å vente på. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "Let me introduce you to something called the Avengers-project..." Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ante ikke at det var noe etter rulleteksten Faen, nå må jeg se den igjen.. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hehe, samme her. Filmen var faktisk ganske bra, hadde lest og sett minimalt om den før jeg så den, så null forventninger. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Wow!! Filmen var utrolig bra, spider man kan bare gå å legge seg. Likte denne mye bedre enn transformers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå