Bjoernstad Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Har satt sammen 13 bilder tatt med ei 50mm linse til dette panoramaet. Var ikke helt enig med meg selv om jeg skulle la bildet skrå litt oppover til høyre slik det er nå, eller prøve å rette det ut. Havna går innover mot høyre, så blir på en måte feil å rette det helt ut Meninger? (Fullsize-fila er på 18480 x 3470, så jeg har delt det opp til fem A4-bilder som skal på veggen, med kirka som midtpunkt) Endret 3. oktober 2006 av Bjoernstad Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det var ganske fint. Fin midtstilling av byen med svart område over og under. Veldig nydelig lyssetting med stor variasjon i farger. "Øyegodteri" vil jeg omtale dette som Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Enig med forrige poster. Det der var et snasent stykke fotoarbeid, og det vil sikkert ta seg godt ut på veggen slik du foreslår. Likte spesielt godt de fargerike refleksjonene av lys i sjøen. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg synes det ser litt rart ut at hurtigruta ikke ligger vannrett så jeg ville vurdert å justere litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå