ivemaole Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 skal nå på min andre date med en jente.. Første daten var veldig ba med en middag på aker brygge og så en kino etterpå. men nå lurer jeg litt på hva jeg skal gjøre på den andre daten? noen som har noen bra forslag? Takker for alle svar.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Beklager, dette skulle ikke komme...Noe feil med serveren eller??+ Vertfall redigerte det bort... Endret 3. oktober 2006 av Kontorstol Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hva med utekveld med dans på en fancy bar? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Tja.. Museum, paintball, kino, cafe. Er det på sommeren kan man jo sitte i parken, eventuelt grille. Eller bade om kvelden Mye å finne på. Lenke til kommentar
April Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Lage vafler! Det gjorde jeg på date 1-2 en gang Var kjempe fint og koselig, leide film også. Man kan jo også gå en tur, dra til en svømmehall/badeland og bade?! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fin tråd, denne passer meg ypperlig for øyeblikket. Syns det med svømmehallen var en god idè Bowling er også morsomt, men det kan bli kjedelig med bare to. Og blir kanskje ikke heelt datestemning med flere. Kommer litt an på. Lenke til kommentar
April Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Veldig viktig å huske er at man ikke tar med seg fem kompiser på bowling date liksom... Hvis du skal gå med flere ta med par, og venninner av henne og sånt som det. Viktigste er å ha det gøy Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 takker for forslagene, men vil gjerne ha flere.. Jeg tenkte å ta henne med ut en tur før hun drar til trondheim på en langweekend.. Og drikking blir det nok ikke, iogmed at det er imorgen vi skal ut, og jeg skal kjøre bil tidlig dagen etter. Men bowling hørtes ut som et bra forslag, og det kan hende jeg går for det.. Lurer på om jeg skal overraske henne med at vi skal ut en tur, eller si det på forhånd Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Teater! Det er litt mer show enn kino og slikt. Aketur, hvis det naturligvis er vinter.. Stå på skøyter. Kanskje litt tidlig for akkurat ditt tilfelle men. Må si jeg støtter det vaffel-forslaget Både koselig og godt! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Støtter teater om dere liker den slags. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Be henne med hjem og lag mat for henne, det er romantisk. Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Takker for svarene Det ble til at jeg overrasket henne med en tur til en bowling hall, så vi hadde det morsomt der (fordi vi begge er ganske dårlige) og etterpå stakk vi på en restaurant og satt der og koste oss med maten og pratet om alt mulig, før jeg til slutt tok henne med en tur på brygga der vi gikk hånd i hånd og bare koste oss Så det ble en alle tiders kveld Tusen takk til forumet Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Åh, det hørtes lite koselig ut da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå