chris Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Only if she looks like Kirsten Cohen. 7010959[/snapback] Hun er hawt. 7029652[/snapback] Nei, hun er sexy Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Only if she looks like Kirsten Cohen. 7010959[/snapback] Hun er hawt. 7029652[/snapback] Nei, hun er sexy 7051594[/snapback] Hawt, sexy, samma ulla! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Only if she looks like Kirsten Cohen. 7010959[/snapback] Hun er hawt. 7029652[/snapback] Nei, hun er sexy 7051594[/snapback] Hawt, sexy, samma ulla! 7051600[/snapback] Ulla er phet Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 "Sliten? -meg å... Pause?" "hardere...!" "ahh, ikke kom.............. Det går bra, var bra." "bakfra?" "Vent! Luft i musa!" "Her var det vått... -pøøøøøøøøøøøøhh" 1 Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) meg: ooooh BEIBI dama: jeg må fise! meg: bombe hun:prrrrrrrrrrrrrt (skikkelig stinker)(ja helt normalt her) meg: oooh fyfaen dama: ferdig snart? Endret 12. oktober 2006 av RaW_DeNiM 2 Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er det bare stønning eller snakker dere sammen? 6991887[/snapback] Her snakkes det om vær og vind, er vi heldige får dama lest Se og Hør samt strikket ett par votter under ( akten ). Er fjernkontrollen i nærheten og det passer seg slik, får også jeg sett sporten og Rome. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Er fjernkontrollen i nærheten og det passer seg slik, får også jeg sett sporten og Rome. 7052413[/snapback] Rome gir inspirasjon til diverse sex leker, det handler bare om sex og krig Lenke til kommentar
Tiia1 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Begge deler egentlig. Hvis vi er hjemme alene, er det stønning, viss ikke er det litt, eller antydning til at det er deiligt. Viss ikke er det " jeg vet du elsker meg ;*" 1 Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Jeg drar gjerne noen linjer om ex'en min mens vi ligger svette og jævlige i misjonæren. Foreks: "Ex'en min likte veldig godt doggy, det var saker det. Da fikk ho smake stokken!". Osv Endret 4. juni 2010 av Whoopy 1 Lenke til kommentar
nnys Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) "Ligg i ro kjerring, no ska du få smak kjeppen". Ingenting er som å snakke skittent på trøndersk. Seriøst? Det der er faenmeg turn-off, no doubt. Snakking under samleiet er litt turn-off, med mindre det er noe ala "Mmm, det der liker jeg." Endret 4. juni 2010 av ~Angelica Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Er vel ikke så mye som blir sagt i form av ord. Men jeg skjønner meg virkelig ikke på folk som sier "Come to daddy..." "Whos your daddy!" Osv. Faen meg kvalmt! :!: Endret 4. juni 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Enig med bollerbrus. Incest ftw? Har aldri skjønt det. Ellers, stønning, lite snakking, om det er noe blir det komplimenter til den andre og eventuelle instruksjoner Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 "Mindre prating, mere knulling!" Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Huff, kan ikke fordra pratekjerringer under akten. Bra med litt stønning, og navn til partneren, men hu trenger ikke å begynne med lange samtaler. Lenke til kommentar
warneck Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Vanligvis pleier jeg om min partner å gjøre noe metafilosofiske analyser, hvor vi vurderer og vektlegger ulike momenter og variabler. Det pleier å fungere godt som forspill også... Ellers kan du alltid dra den, "hvorfor er ikke du like god som eksen?! *sint*". Hvorfor er egentlig dette et tema? Hvordan man oppfører seg under seksuelt samleie er vel forskjellig fra person til person, og partner til partner. Noen liker dirty talk; andre liker spanking; noe liker biting; noen liker søt og rolig musikk; andre knuller kanskje til heavy metal; personlig gjør vi metafilosofiske analyser av verden. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Funker ikke å snakke når jeg har sex Da blir det.. dobbelt og trippeltstavelser XD Lenke til kommentar
Gjest anonymw Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Vi snakker om hva som helst under akten. Igår snakket vi f.eks om ingengiører burde tjene mer enn sykepleiere, og etter det bablet hun om hvor slutty vennine X og Y er, og om skosamlingen sin. Så snakket vi om hvor morsom south park episodene på tv2 zebra var. Til slutt snakket vi om hvor jevla tynne og barberte bein david hasselhoff hadde i baywatch, og det endte med at jeg begynte å le så mye at blodet gikk ut av penis en stund, men et par min etter var vi på an igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg