Daehli Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er det noen som tar privattimer i trøndersk? Skulle gjerne hatt et lynkurs. sitat Chris_LoX: "Æ e' så kåt at æ holde på å spæng i buksann! Kom hit skal æ banke loffen i dæ!" sitat slutt. Jeg ler meg skakk i hjel. Det er vel helt naturlig å snakke om været, skole og om uteliggere, men denne linjen må jeg teste ut neste gang. Hun kan glede seg. *evil grin* Lenke til kommentar
chris Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Mamma seff.. 7003207[/snapback] Only if she looks like Kirsten Cohen. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Sier så lite som mulig. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) *fjernet* Endret 14. august 2007 av sk1rty Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Gir for det meste hverandre komplimenter, kommenterer gjerne matlagingen til den andre og masse sånn, gjerne litt sånn at vi sporer fullstendig av og begynner en heftig diskusjon om foreldrene våre og begynner å tegne grafer over politiske ideologier, for så å komme på hva vi holdt på med. Neh. Jeg vet ikke jeg, vi snakker egentlig ikke så mye, retter på den andre om vi gjør noe ubehagelig/feil, og stønner. xD Endret 8. oktober 2006 av Eplefe Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 er mest: -spre beina litt mer -mm ååh mm -ååh harald -ååh jonas neida bare kødder jeg... hehe går vel helst på kommandoer og hverandres navn, ja btw: jeg er ikke homo, det var en spøk Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Det blir ikke så mye snakking, mest gråting og hyling... Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Nei, det vanlige. Hva vi skal ha til middag i morgen, hvordan vi tror været kommer til å bli. Hvilke gjøremål som skal gjøres den dagen osv. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Pleier å lire av meg noen tyske gloser... Lenke til kommentar
TordO Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Pleier å lire av meg noen tyske gloser... 7029377[/snapback] Ja det er en klassiker.. Det er turn-on dt... Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Only if she looks like Kirsten Cohen. 7010959[/snapback] Hun er hawt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Pleier å lire av meg noen tyske gloser... 7029377[/snapback] Ah... OHHHH!! Schneller SCHNELLER! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ich komme (nei, jeg hadde aldri tysk). Hva skal man liksom snakke om, da? Er vel vanlig å kanskje mumle noe om hvor digg det er, eller et passende og grisete kompliment om den andre personen, men kanskje litt kjipt å diskutere politikk og andre saker. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) "Gjett om jeg skal fortelle om dette til kompisene mine i morgen! Kommer til å bli sååååå misunnlige" Endret 8. oktober 2006 av stakan 2 Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) neinei Endret 26. juli 2016 av Equerm 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 "Faen som sengen knirker" er en klassiker på kjærestens kristne internatskole, der han bor vegg i vegg med den mest konservative kristne på hele plassen. Lurer på om han leser dette, forresten. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 "Faen som sengen knirker"er en klassiker på kjærestens kristne internatskole, der han bor vegg i vegg med den mest konservative kristne på hele plassen. Lurer på om han leser dette, forresten. 7034967[/snapback] Samma greia her, er ikke kult å rom vegg i vegg med mora si da Faens møkkaseng Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 "Faen som sengen knirker"er en klassiker på kjærestens kristne internatskole, der han bor vegg i vegg med den mest konservative kristne på hele plassen. Lurer på om han leser dette, forresten. 7034967[/snapback] Samma greia her, er ikke kult å rom vegg i vegg med mora si da Faens møkkaseng 7037069[/snapback] Kjip akkkurat den der. Ikke at vi bryr oss, det er bare elever. Så lenge ikke tilsynslæreren vandrer inn på oss mens vi er i gang så driter jeg i det. (Er bare synd at han bryr seg, for jeg respekterer han om han ikke vil pga. plassen vi er på.) Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 hmm.. er vel noe sånt som *vibrering* (Ikke det dere tror nei) Hun: Mamma ringer.. fnis Jeg: Ta den da Hun: Jeg kan jo ikke det? Jeg: Joda;) også peiser jeg gjerne litt ekstra på mens hun snakker i telefonen 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg