Kakofoni Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Eg har no lagt merke til at mine nye PM's ikkje kjem inn blant parantesane ved sida av "Meldinger". Det er ofte at eg har gått inn dit og lagt merke til mange nye meldingar til meg. Er det mogleg å fikse det? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sjekk iallefall først at "Ønsker du beskjed i forumet når du har fått en PM?" er satt til "Ja". Du finner denne i "Kontrollpanel" > "Foruminnstillinger". Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Sjekk iallefall først at "Ønsker du beskjed i forumet når du har fått en PM?" er satt til "Ja". Du finner denne i "Kontrollpanel" > "Foruminnstillinger". 6991926[/snapback] Det er den. Så det er ikkje derfor. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er nok et problem hos deg, evt. i et av skinnene, jeg har ikke dette problemet. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Er nok et problem hos deg, evt. i et av skinnene, jeg har ikke dette problemet. 6994552[/snapback] Ja, det kan være mogleg. Brukar diskusjon.no-skinet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg