Goscinny Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hei! Har en PSU, liknende denne, som jeg tok ut av maskinen for to uker siden. Skal gi den bort, og ville teste den først. Men den ville ikke jump-starte! Er den virkelig gått i stykker på den tiden? Hva kan være galt? Endret: Kommer "tikk, takk, tikk, takk"-lyd. Goscinny Endret 3. oktober 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det er ikke alle PSU'er som vil jump-starte uten belastning, prøv og sett i en gammel HD el. det fungerte med en litt eldre PSU jeg har liggende. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Hmm. Kan jump-start gjøres uten vifte også? Isåfall; hvordan ser jeg da at den virker? Goscinny Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Mener du og ta ut vifta i PSU? hvis du har veldig lite last på den kan det gå, bare husk på temp. For og sjekke da må du enten måle spenninga med voltmeter/multimeter, eller koble til noe stasj som gir lyd/lys fra seg, enkelt og greit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det er ikke alle PSU'er som vil jump-starte uten belastning, prøv og sett i en gammel HD el. det fungerte med en litt eldre PSU jeg har liggende. 6992660[/snapback] eg hadde samme problem som Goscinny før du sa dette.. virker helt fint nå Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Mener du og ta ut vifta i PSU? hvis du har veldig lite last på den kan det gå, bare husk på temp. For og sjekke da må du enten måle spenninga med voltmeter/multimeter, eller koble til noe stasj som gir lyd/lys fra seg, enkelt og greit 6993436[/snapback] Saken er den at jeg jump-startet PSU-en, og den ville ikke gå. Derfor trodde jeg at den ikke virket, og jeg klippet av viften for å bruke den andre steder. Men nå kan vet jo vise seg at PSU-en virker likevel (virket ikke når den stod i PC-en, så sjansene er likevel små). Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå