MostlyLurkin' Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg har hørt at det er ett russekrav for russen i oslo/bærum å voldta en russ fra hedmark...? Noen som vet om det stemmer? Endret 3. oktober 2006 av Nordz Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Er nok temmelig sikker på at det _ikke_ stemmer! Ikke offisielt, iallefall! (Ikke gjør det du... ) Lenke til kommentar
edds Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 For å være på den sikre siden bør du nok gjøre det. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Planen min var å finne ut åssen merke du får for det, og ta dem en etter en med balltre... Endret 3. oktober 2006 av Nordz Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det er bare oppspinn. Det har væt rykte om at Oslorussen skal gjøre sånt med alle mulige russ. Det var så mange jenter i klassen min som var redde for Oslorussen fordi de hadde hørt om at det var krav om å voldta, banke opp eller spy på en mosseruss, men det er bare vandrehistorier. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Siden russekrav ei er over De Norske Lover™ © bør du ei foreta deg slike ulumske aktiviteter. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det var så mange jenter i klassen min som var redde for Oslorussen fordi de hadde hørt om at det var krav om å voldta, banke opp eller spy på en mosseruss, men det er bare vandrehistorier. 6991981[/snapback] Gjør man ikke det uansett om personen er russ eller ikke da? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Planen min var å finne ut åssen merke du får for det, og ta dem en etter en med balltre... 6991770[/snapback] Ja, balltre løser alle problemene her i verden. Men fra spøk til allvor. Det er som sagt ikke et offisielt merke, men et merke som en gruppe "sex-løse" gutter har funnet på i en kald kjeller et sted i Oslos utkant. Det samme gjelder vold mot russ fra andre steder osv. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Planen min var å finne ut åssen merke du får for det, og ta dem en etter en med balltre... 6991770[/snapback] Ja, balltre løser alle problemene her i verden. Men fra spøk til allvor. Det er som sagt ikke et offisielt merke, men et merke som en gruppe "sex-løse" gutter har funnet på i en kald kjeller et sted i Oslos utkant. Det samme gjelder vold mot russ fra andre steder osv. 6993402[/snapback] Ja, akkurat sånne problemer løses med balltre. De blir hvertfall ikke straffa nok hvis de blir tatt for det. Så er bedre å slå dem invalide Edit: Og hva slags merke får de "sex-løse" taperguttene for det ? Endret 3. oktober 2006 av Nordz Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Vist noen voldtar noen fordi det er en russeknute så er de ikke helt god i hode. Da hadde man full hensikt til å voldta noen, uansett om det var en russeknute eller ikke. Russeknuten gir bare fyren en ekstremt dårlig unnskyldning... Endret 3. oktober 2006 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg voldtar folk hele tiden. Det er akseptert her. Det er kanskje rart for noen deler av landet, men det er å dra alle under med samme kam. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Har vært mange "vandrehistorier" om sånne russekrav. Vet ikke om det er noe i dem, men håper virkelig ikke det. I vår var det vel noe prat om det tror jeg, politiet var også inne i bildet for å påpeke at sånne krav ikke er akseptert. At du er russ betyr ikke at du er over norsk lov. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 At du er russ betyr ikke at du er over norsk lov. 6996069[/snapback] Man får jo lov å blotte seg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Her i Trondheim MÅ russen voldta andre russ for å i det heletatt få lua. Synes ikke det er så rart. Russefeiringen handler jo primært om sex og alkohol uansett, og så vidt jeg vet er voldtekt et ypperlig eksempel på hva du får om du blander de to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 så klart stemmer ikke dette. bare vandrehistorier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå