Gå til innhold

Noen som har anbefaling av kontantkort?

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter ny operatør. Har Noextras.no nå og var fornøyd helt til dem begynte å tulle med trekking av penger fra kontoen uten at jeg hadde brukt pengene så jeg vil bytte til en annen operatør.

Jeg ringer ikke så mye og sender heller ikke så mye SMS (sender helst gratis fra internett). Når jeg ringer noen er det som oftest familie så hadde vært fint med en løsning der det er billig å ringe til folk med samme operatør. Eller en slags ring billig/gratis løsning ala Chess/Netcom sin. Jeg ønsker også å benytte samme nummer som jeg har nå så om det er gratis/billig porteringsavgift er det et stort pluss.

Noen som har noen anbefalinger?

Takk!

Endret av phex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg ringer noen er det som oftest familie så hadde vært fint med en løsning der det er billig å ringe til folk med samme operatør. Eller en slags ring billig/gratis løsning ala Chess/Netcom sin. Jeg ønsker også å benytte samme nummer som jeg har nå så om det er gratis/billig porteringsavgift er det et stort pluss.

Noen som har noen anbefalinger?

Takk!

6991678[/snapback]

Da kommer det jo an på hva familien din har. Telenor har fikset litt på fri familie tjenesten sin, så den har blitt nokså god. les denne tråden og de har jo også kommet med kort å kontant, det er nokså billig i forhold til "vanlig" telenor kontant.. Ellers har vel tele2 og chess ganske billige kontant løsninger, men dte kommer vel an på hva familien din har om du ønsker noe ala "trådløs familie"

Lenke til kommentar

De andre i familien min kommer til å ha det jeg bestemmer meg for å bestille nå for å si det sånn. Er ikke veldig viktig den "trådløs familie" løsningen, viktigere at det er greie samtalepriser/SMS og gratis/billig porteringsavgift siden alle i familien vil beholde sitt gamle nummer.

Talkmore så bra ut med ringepriser fra 29 øre innen Talkmore-nettet, men så har de minimumsdebitering på kr 39/mnd noe som faktisk blir litt mye for meg (ja, jeg ringer lite).

Telmore ser ganske bra ut. Gratis porteringsavgift, 300 kr gratis ringetid og bra priser på samtale/SMS. Minus er startavgift på samtaler på 69 øre.

Bør jeg gå for Telmore eller har dere noen andre å anbefale som passer mine kriterier bedre?

Endret av phex
Lenke til kommentar
jeg annbefaler enten One call . er kjempe fornøyd med  dem

6992221[/snapback]

One Call ser bra ut de, men har en minstefakturering på 89 kr, noe som blir litt mye til mitt vanlige forbruk.

Hvis du liker telnor så er da deres nye kontant kort et alternativ. Greie priser i forhold til de gamle telenor kontantkortene.

7018539[/snapback]

Nei, hater egentlig Telenor :p:devil: Kommer aldri til å bestille noe som helst fra dem igjen.

Jeg gikk for Telmore. Først og fremst fordi de har nokså gode priser, 300 gratis ringetid med på kjøpet og gratis flytting av gammelt nummer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...