Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ettersom min kjære MX1000 tok kvelden idag , må jeg kjøpe en ny mus. Anskaffer meg da i samme slengen nytt tastatur. Har sett en god del på Logitech G5 (Mus) og Logitech G15. Skal hovedsaklig bli brukt til Battlefield 2 og World of Warcraft spilling. Noen som kan gå god for disse produktene? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Åja! Jeg har begge, og har hatt begge siden Mars/April i år, og det er det kuleste keyboardet ever, og musen snakker vi ikke om! Den er bare drit herlig! Men ikke forvent å få LCD skjermen slik den er på pakken uten å laste ned 3 parts programvare. Jeg kjører BF2LCD som jeg fant på enten: www.g15mods.com eller www.g15forums.com Det er noe av det kuleste jeg har prøvd ever! Du får opp alt fra IPadressen, navnet, spilelre osv. på Knapp 1. På knapp 2 finner du All info om gamet, Nao Size, FF, Game type, Ping, Rounds, Ranked (Yes/NO) TK on off, og VOIP. På Knapp 3 finner du navnet ditt på accounten du spiller på, ranken din, Score, Team Score, Kills, Deaths, TKs, i tillegg til hvilken squad du er, om du er squadleader eller squadmember, eller commander! +! At den viser hvor mange granater / rockets du har igjen! BF2 blir aldri det samme uten G15 igjen! Det som og er helt genialt, er at du har 2 USB porter, ikke kraftige nok til å putte inn en iPod der, men funker knall bra til G5 musen hvis du har få USB porter. ! + at du har en knapp for å DEAKTIVERE WINDOWS TASTEN!! Noe av det værste jeg vet er å bli slengt ut av WOW, BF2 osv. fordi jeg trykket på windowstasten istedet for ALT eller CTRL! Her kan du deaktivere det ved å flytte på en bryter! Sier bare; GO FOR IT! EDIT: Endret noen skriveleifer, men har mer viktig som og er lagt til! Endret 3. oktober 2006 av Yaricks Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvilke programvarer er det snakk om? Fant mange Takk for anbefaling Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Alle ting på G15mods og g15forums er ting som du kan få opp på LCDen! Husker ikke hvilken side det var, men ihvertfall så heter BF2 filen, BF2LCD. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Har nå kjøpt og innstallert både G15 og G5. Som dere sikkert ser kan jeg enda skrive øæå, men de er på plasser som andre tegn skal være. Hvordan setter jeg opp tastaturet slik at det tegnene på tastaturet er i samsvar med det som kommer opp på skjermen? (dårlig formulert spørsmål)(fant nå også ut at parentesene er på "feil" plass) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå