nacho Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ny video, mye chainsaw http://www.news4gamers.com/xbox360/News-11318.aspx Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Begynner å faktiskt bli litt lei den chainsaw opplegget. Har sett det mange ganger før, og jeg vil ikke at det skal ødelegge når jeg får spillet. Birger Lenke til kommentar
nacho Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja, begynner egentlig å bli nok chainsaw nå! Men syns den videoen også viste en del bra gameplay! Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Ettersom utviklerne er så ivrige etter å definere dette som "stop n' pop", synes jeg det er ganske merkelig at man kan ta imot såpass mye juling før man segner om. Hva er vitsen med å gjemme seg bak steinblokker og murvegger? Epic påstår at det vil straffe seg å stå oppreist, men jeg får et annet inntrykk av å se videoer fra spillet. Endret 4. oktober 2006 av Penneknekt Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) så moro ut, men kameraet vinglet så forferdelig når han gikk 6992731[/snapback] Dette er kun når du trykker inn "sprint" knappen. Da går du inn i eit slikt CNN war-time camera mode.Forøvrig så blir det der utruleg tøft online. Men, eg held fortsatt ein knapp på CO-OP mode eg Endret 4. oktober 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå