Mr.FOXHOUND Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Spillet ser i hvert fall utrolig heftig ut! Bare synd det ikke var lyd på videoen. Elsker når han dør på slutten, og fienden kommer bort og skyter ham litt ekstra Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Marrafakka... Gleder meg bittelitt mer til det kommer, nå. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Samme her. Fikk skikkelig lyst å spille dette her i MP Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Har bare en ting å si: ellers synd det ikke er 4player spilt-screen (da jeg som oftest spiller 4player med kompiser). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sykt! dette spillet skal garantert kjøpes! Vi blir nok en del her fra gamer som kommer til og spille dette ja Lenke til kommentar
teekej Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 må få meg live gold når det kommer. Golden min gikk ut for 2 mnd siden. kommer Garrant til å bli beste spill i år Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Har bare en ting å si: ellers synd det ikke er 4player spilt-screen (da jeg som oftest spiller 4player med kompiser). 6991815[/snapback] Er dette bekreftet? Lenke til kommentar
teekej Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Har bare en ting å si: ellers synd det ikke er 4player spilt-screen (da jeg som oftest spiller 4player med kompiser). 6991815[/snapback] Er dette bekreftet? 6992071[/snapback] Har hørt en plass at det bare var max 2player splitt. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Drittlei spill hvor man tåler 50 kuler i brystet og ansiktet før man segner om. Men sikkert artig med noen venner. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) GOW har vel aldri vert noe simulatorspill,men ja eg følger tankegangen din. Men sett åssen spillet er plassert så trur eg det blir akseptabelt for min del. EDIT: Ja nei man ser fram til ein viss dag i November,det er jaggu meg greitt! Endret 3. oktober 2006 av Mala Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 så moro ut, men kameraet vinglet så forferdelig når han gikk Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Drittlei spill hvor man tåler 50 kuler i brystet og ansiktet før man segner om. Men sikkert artig med noen venner. 6992174[/snapback] Spill generelt eller sikter du til spill til X360? Hvis 1 kule var nok i dette spillet, hadde det bare blitt for dumt i dette spillet her. Smaken er som baken og noen liker det ikke Endret 3. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 så moro ut, men kameraet vinglet så forferdelig når han gikk 6992731[/snapback] Synes det var en kul effekt. Men ble litt slitsomt når man går slik over lengre distanser. Veldig imponerende grafikk iallefall. Tror ikke gameplayet er noe for meg, men skal se om jeg gir det en sjanse. Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 det at kameraet er så vinglete når han løper, er for at det skal virke litt mer film-likt.. Med et kamera som vingler og rister litt. Man klarer jo ikke å se så klart når man huker seg ned og spurter det man klarer. Synes det virker som at epic har gjort sånn at folk tåler mindre nå enn før.. På de første videoene fra single-player tålte fiendene ekstremt mye. På meg virker det som at de har gått litt ned på det, og nå flyter hele spillet mye bedre pga akkurat det. (sammenligner nå singleplayer videoer nå og før) Nå ble det forresten veldig mange "virker" i dette innlegget. Så jeg trenger ingen comments på det Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 så moro ut, men kameraet vinglet så forferdelig når han gikk 6992731[/snapback] Det der øker bare opplegget betraktelig. Får liksom den hektiske stilen man kjenner i fra film og slikt, og det setter ihvertfall eg pris på. Noen som veit om dette er ein effekt man kan skru av/på? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Fy faen! Link 6991535[/snapback] Ai ai... 360'n får sin killer app. Og det lenge før Halo3. (Som jeg har sett så lite av at jeg ikke har noen forhåpninger til det). Ser bare så artig ut. Likte den raske måten kameraet greide å zoome inn fra vanlig bakfra view til det nære "over the shoulder view" når han siktet. Det var bare zapp inn! Dermed ser jeg ikke problemet med at kameraet "vagger" når man løper til vanlig - det gir en kul filmaktig effekt. Men de med store TV'er og tendens til sjøsyke får jo større problemer enn vanlig da. Ellers - til de som snakket om det at de tåler mange skudd før de faller død.... tror at i dette spillet så passer det. I og med at det ikke er så mye run and gun, men går ut på å finne gode posisjoner og dekninger, holde de, rykke fram taktisk med lagkameratene, så tror jeg det passer. Tror kampene blir lengre og mere intense da. Det finnes jo alltid Rainbow six for alle de andre Dr Peedee Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ser sinnsykt bra ut ass. Likte det at du spile Locus Horde Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 La forresten merke til de flotte animasjonene på kappen til Locust kødden som var i den filmen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ble litt skuffet da de gikk inni veggen. Men animasjonen er nok vel gjort i Gears of War. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå