ToLi Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg får meldingen: Installering av Clicker for series 60FP3.sis støttes ikke! Hva betyr det? Programmet er jo laget for series 60! Noen som får dette programmet til og fungere på N73? Endret 3. oktober 2006 av ToLi Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg får meldingen: Installering av Clicker for series 60FP3.sis støttes ikke!Hva betyr det? Programmet er jo laget for series 60! Noen som får dette programmet til og fungere på N73? 6991433[/snapback] Må ha støtte for 60v3 Altså 3generasjons... Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 ok. Kan jeg gjøre det da? Og hvordan? Hva er det instalert på N73en i utgangspunktet da? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det finnes mange forskjellige versjoner av S60. Bare fordi et program for en gang siden ble sluppet for S60 er det ikke dermed underforstått at det fungerer på alle nyere telefoner med S60 -- snarere tvert imot. Om "Salling Clicker" (hva i alle verden det nå er) fungerer for Series60 3rd Edition så har du i så fall endt opp med feil installasjonsfil (.SIS) og trenger å få tak i den builden som kjører på Symbian 9.1 Series60 3rd Edition, om det i det hele tatt finnes en. Den du har er av feil type. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Salling Clicker er et program som gjør at man kan styre Windows mediaplayer gjennom bluetooth. Feil fil sier du ja. hmm... Vel hvis jeg ikke får dette programmet til og virke. Finnes det noen andre programmer som lar meg styre mediaplayeren gjennom mobilen? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 http://www.blueshareware.com/ Lenke til kommentar
zand Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 http://www.salling.com/forums/viewtopic.php?t=4055 Sjekk den tråden i Salling sitt forum. Der ligger en oppdatert versjon av java-klienten og denne funker helt fint på min N73 og E61 med Salling Clicker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå