Straffa Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Halo 3 Blowout in Next Month's EGM Although X06 brought official word on the long-rumored Halo Wars, Bungie remained silent on Halo 3. The weekly updates on the studio's websites assures fans work continues on the sci-fi sequel, but Frankie's bits and pieces aren't enough for us, which is why Electronic Gaming Monthly decided to hold a shotgun to everyone at Bungie until they final spilled the beans. EGM Issue #210, which hits newsstands on November 14th, features a cover story exposing Halo 3, which is teased in the back of this month's issue, covered by Epic Games' Gears of War. Alongside the Halo 3 expose, the issue also sports EGM's latest redesign and launch guides for both PlayStation 3 and Wii. And that's not all! In conjunction with EGM's cover story, look for some special Halo 3 videos and features on 1UP during November. Link Endret 3. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Høres nice ut, gleder meg sinnsykt til Halo 3 Var i hvert fall godt de holdt ordet sitt da de sa "stay tuned for big Halo 3 news before Christmas!" Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Digg og høre dette ja Gleder meg!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Mentaliteten min er i fullstendig opprør etter meir informasjon om denne tittelen. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ser frem til litt mere informasjon rundt Halo 3 Håper vi ikke for vite altfor mye da Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Håper idet minste at vi får se litt gameplay altså. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har ikke ord for hvor bra november blir! JEG VIL HA NYHETENE NÅÅÅÅÅ! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hehe, november 2006 vil bli en spesiell måned. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå