Gå til innhold

PS3 hadde varmeproblemer under TGS

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Urk, kan du vennligst holde det nogelundene on-topic?  Det sier seg selv å plassere en konsoll i et kjøleskap er en særdeles dårlig idé både med tanke på at det er - komplett idiotisk - oppstår det problemer som kondens, strøm, brukervennlighet mm.

7005294[/snapback]

Ehh, mitt innlegg var ment sarkastisk.

Lenke til kommentar
Urk, kan du vennligst holde det nogelundene on-topic?  Det sier seg selv å plassere en konsoll i et kjøleskap er en særdeles dårlig idé både med tanke på at det er - komplett idiotisk - oppstår det problemer som kondens, strøm, brukervennlighet mm.

7005294[/snapback]

Ehh, mitt innlegg var ment sarkastisk.

7005438[/snapback]

Huff, da beklager jeg. Er ikke alltid like lett å forstå slik, særlig med tanke på at det er så mange "fan-boys" som skriver slik stødig støtt.. ;)

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

Helt utrolig at hvis noen ser et bilde som inneholder en ps3 og en vifte så betyr det at alle ps3 har et problem med varmeutvikling.

Jeg tipper Sony-ingeniørene slapper av siden deres jobb stort sett er gjort. maskinen er i produksjon og vil bli lansert i japan og usa om en måned.

Lenke til kommentar
Helt utrolig at hvis noen ser et bilde som inneholder en ps3 og en vifte så betyr det at alle ps3 har et problem med varmeutvikling.

Jeg tipper Sony-ingeniørene slapper av siden deres jobb stort sett er gjort. maskinen er i produksjon og vil bli lansert i japan og usa om en måned.

7007221[/snapback]

På lang vei enig med du.. :)

Sony ønsker seg nok neppe samme kjøret med recall som MS har hatt, og de selv også har hatt med alle de laptop batteria. Og når ikke produksjonslinjene går for fullt, kan de jo muligens avse litt tid på kvalitet fremfor kvantitet.

Jeg har liten tro på at overoppheting vil bli et utstrakt problem. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er mye man ikke ønsker, som skjer.

MS tok nok sine forholdsregler for å minske antallet recall, på samme måte som Sony nok har tatt sine forholdsregler for å lage gode batterier. Likevel oppstod det problemer for begge parter.

Dette er noe man ikke vil få svar på før et stort antall personer har mottatt maskinene sine.

Lenke til kommentar

Greit - det har kommet en ny artikkel ang hva ps3 er og ikke er. Det er ikke nødvendig å lage en tråd om dette da det uansett vil bunne ut i ren flamewar.

Da vi ønsker å bedre kvaliteten på konsollforumet vårt - ber vi ALLE brukere ta tak og skape seriøse debatter rundt konsoller, og IKKE flame, være fanboys o.l.

SKJERPER alle sammen seg vil konsollforumet overleve.

Dvs at DU (ja du ja) har en jobb å gjøre, pass alltid på at du poster seriøst og rett i forhold til nettiketten. Ellers får det konsekvenser.

Denne tråden har en artikkel alle kan lese på forsiden - og trenger egentlig ikke særlig mer diskusjon. Stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...