Dotten Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 15 innlegg fjernet. Neste gang jeg ser en "IBTL", "Denne tråden suger", "*rapporter*" osv så vil jeg plassere modstøvelen godt opp i tuppa på vedkommende. Liker man ikke tråden så ikke post i den. Det er mulig å ignorere det man ikke liker å lese. Denne tråden får leve fint den og mer spaminnlegg og jeg blir amper av meg og kaller på The Hoff for å sterilisere enkelte fra å kunne poste. Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert. Alt videre off topic slettes uten videre varsel. Og nei jeg er faktisk blid som en sol og elsker dere alle Lenke til kommentar
esa Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 har spilt noe lignende før men tror det trengs litt laughing gas, da er alt morsomt esa Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Trevakt få med deg kompisene dine og lag en film som du legger ut på googlevideo, slik at vi får se sporten i action! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Dette må prøves en gang! Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 men ellers har vi det "bra" trevakt? Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 er målet vent opp ed da? sånn at ballen må ned under kurven og opp? Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Høres litt kult ut. Men den beste sporten er innefotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå