SteelDragon89 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) http://www.megaupload.com/?d=U7FI9RK8 EN NYERE OG BEDRE VERSJON LIGGER LENGER NEDE. Har spilt inn en sang med bandet, og lurer på hva dere her synes om den. Kvaliteten er veldig dårlig, siden vi bare spilte inn denne for gøy. Kom med kritikk, hva er bra? dårlig? hva burde endres på? Bandet har ikke navn for tiden. Vi spiller en type black metal. Skriver for det meste norske tekster. Sangen her heter Døuramyr Teksta til sangen: DØURAMYR Paa det høye fjellplataa Et endeløst blikk jeg kaster Inn i den mørknede horisont Atter et iskaldt vindkast fra det fjerne I mitt ansikt den kalde vind skjærer Og hvisker til meg, et slag er på fære, mange liv blir snart svunnet hen Døura myr I skyggen bak de taakelagte aasene Døura myr Slag tok plass i den kalde vinternatt Døura myr Mange liv ble svunnet hen Døura myr Saknet av de mange er endeløst På døuramyr , ett slag om rike En kriger kunne ikke sitt land svike Men for noen de dauden frykta De forsvant og de flykta I striden som var, et blodslit det var I beinhard kulde våre fiender vi møtte Til våres konger vi ga våres støtte Døura myr I skyggen bak de taakelagte aasene Døura myr Slag tok plass i den kalde vinternatt Døura myr Mange liv ble svunnet hen Døura myr Saknet av de mange er endeløst Men dagen den var kommen, Det var dommedagen min Et siste slag jeg kjempa, Da mitt blikk jeg kasta, jeg visste hva som venta Dauden er kommen for meg å henta Takker for alle som svarer PS: Plis ikke kommenter kvaliteten, jeg VET den er dødsdårlig Innspilling i studio vil komme senere. Endret 4. oktober 2006 av SteelDragon89 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vil du jeg skal adde denne versjonen i Oversikt Over Sanger Produsert Av Brukere, eller studioversjonen? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Bra sang, greit variert med clean vers og en liten melodisk slutt....spill inn på nytt med bedre kvalitet så er det toppers Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Vil du jeg skal adde denne versjonen i Oversikt Over Sanger Produsert Av Brukere, eller studioversjonen? 6995181[/snapback] Det kan du godt Men legg heller ut den jeg legger ut nå, er en ny versjon med litt bedre kvalitiet og mer passelig volum på de forskjellige enhetene. http://www.megaupload.com/?d=Z0NQ0EXX Studioinnspilling vil komme senere Endret 5. oktober 2006 av SteelDragon89 Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Vil du jeg skal adde denne versjonen i Oversikt Over Sanger Produsert Av Brukere, eller studioversjonen? 6995181[/snapback] Det kan du godt Men legg heller ut den jeg legger ut nå, er en ny versjon med litt bedre kvalitiet og mer passelig volum på de forskjellige enhetene. http://www.megaupload.com/?d=Z0NQ0EXX Studioinnspilling vil komme senere 6998164[/snapback] Dårlig med tilbakemeldinger Gidder du å adde sangen til den andre posten ZenCo? Endret 5. oktober 2006 av SteelDragon89 Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er vanskelig å si noe når det ikke går an å høre hva som skjer. Greit at vi skal ha dritten lyd i black-metal, men et sted går grensen, og det er når man ikke hører hva som skjer. Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Er vanskelig å si noe når det ikke går an å høre hva som skjer. Greit at vi skal ha dritten lyd i black-metal, men et sted går grensen, og det er når man ikke hører hva som skjer. 7007140[/snapback] Du klarte ikke å la være å kommentere lyden, nei? Nå må du ikke overdrive, du hører fint hva som skjer! Selv om ikke kvaliteten er god, så kan du veldig fint høre det ! Er bare spilt inn for gøy med pc, studioinnspilling kommer når vi har ferdig nok sanger til ett album. Har 3-4 til nå. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Greit det der... Men det var litt lite variasjon synest jeg... Har ikke hørt så veldig mye black metal... men det ble litt kjedelig... Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Greit det der... Men det var litt lite variasjon synest jeg... Har ikke hørt så veldig mye black metal... men det ble litt kjedelig... 7012855[/snapback] Okei Kan vel heller ikke kalle dette helt black metal da, men har iallefall innspill fra black metal Lenke til kommentar
hfghjnfgjh Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) . Endret 2. april 2017 av Midtskog Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Prøv å komme med noen tøffere melodier og vær litt mer kreative enn å bare lage noe standard svartmetall. Dette skiller seg ikke ut i det hele tatt. Prøv å lag noen finurlige melodier eller hva med å synge opera over svartmetallriffene, f.eks? Bare det er originalt og nyskapende, for dette her var et gjesp (tro det eller ei, det burde jo strengt talt være omvendt?) Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Prøv å komme med noen tøffere melodier og vær litt mer kreative enn å bare lage noe standard svartmetall. Dette skiller seg ikke ut i det hele tatt. Prøv å lag noen finurlige melodier eller hva med å synge opera over svartmetallriffene, f.eks? Bare det er originalt og nyskapende, for dette her var et gjesp (tro det eller ei, det burde jo strengt talt være omvendt?) 7067660[/snapback] NEI! Ikke nighwhish! Heavy musikk og opera hører ikke sammen uansett hvor orginalt det er Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Nightwish har ikke monopol på slikt heller, da. Lenke til kommentar
Blutbad Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det funker ikke å laste ned! Kan du lage urort eller myspace? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå