leifeinar Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 spillte mye tomb raider 1-3 hadde vært arti og fått tak i de igjenn. hvor kan man finne slikt? sjekka play.com bare pc versoner der Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Slutta ikke produksjon av PSX spill i 2002 eller noe? Birger Lenke til kommentar
Juke Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Du finner helt sikkert mange av de gode, gamle spillene på www.ebay.co.uk, om ikke annet. Edit: De ser ut til å ha de på amazon.co.uk også. Endret 3. oktober 2006 av Juke Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) finner her men er amazon og de selger vel ikke spill til norge? vil ha ny, er ikke i toppform hverken ps1 eller ps2 jeg har. så kjipt og få noe som den ikke klarer og lese Endret 3. oktober 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 De selger vel gamle spill i Spiderman-butikkene? Man får elendig pris for å levere inn spillene, men har hørt at utvalget skal være kurant ... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 De selger vel gamle spill i Spiderman-butikkene? Man får elendig pris for å levere inn spillene, men har hørt at utvalget skal være kurant ... 6991422[/snapback] Har du peiling på sånn ca. hvor mye man får for Gamecube og Xbox spill for eksempel? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 De selger vel gamle spill i Spiderman-butikkene? Man får elendig pris for å levere inn spillene, men har hørt at utvalget skal være kurant ... 6991422[/snapback] Har du peiling på sånn ca. hvor mye man får for Gamecube og Xbox spill for eksempel? 6991465[/snapback] Har hørt at man får 1/3 av hva spillene selges for. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 kom vi fram til noe.... Lenke til kommentar
soleil-noir Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sist jeg kjøpte det var gjennom ebay i tyskland (ebay.de). Ikke noe problem å finne gamle spill (men det kan være du må kjøpe brukt da...) Lenke til kommentar
Juke Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) finner her men er amazon og de selger vel ikke spill til norge?6991146[/snapback] Joda, de selger til Norge også, jeg har kjøpt spill derfra flere ganger (det er vel å merke enkelte selgere i det engelske Amazon-systemet som ikke sender til andre land enn Storbrittania, men det får du beskjed om under bestillingsprosessen). Prøver du derimot å bestille fra amazon.com vil du få problemer, da det virker som om amerikanske butikker i utgangspunktet ikke har lov til å selge spill til Europa (i allefall i forbindelse med PC-spill). Amazon.co.uk er jo den engelske "avdelingen", og har derfor i utgangspunktet ikke det samme problemet. Endret 4. oktober 2006 av Juke Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 når PS3 kommer tror jeg man skal kunne laste ned gamle psx spill for en billig penge. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 se på brukt butikker har KANSJE noen der. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 finner her men er amazon og de selger vel ikke spill til norge?6991146[/snapback] Joda, de selger til Norge også, jeg har kjøpt spill derfra flere ganger (det er vel å merke enkelte selgere i det engelske Amazon-systemet som ikke sender til andre land enn Storbrittania, men det får du beskjed om under bestillingsprosessen). Prøver du derimot å bestille fra amazon.com vil du få problemer, da det virker som om amerikanske butikker i utgangspunktet ikke har lov til å selge spill til Europa (i allefall i forbindelse med PC-spill). Amazon.co.uk er jo den engelske "avdelingen", og har derfor i utgangspunktet ikke det samme problemet. 6996456[/snapback] da er jo problemet løst bestiller derfra jeg da.... bodd noen år i ungarn nå, de vile ikke sende spill ned hit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå