Gå til innhold

hvor kjøpe gamle playstation spill?

leifeinar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De selger vel gamle spill i Spiderman-butikkene? Man får elendig pris for å levere inn spillene, men har hørt at utvalget skal være kurant ...

6991422[/snapback]

Har du peiling på sånn ca. hvor mye man får for Gamecube og Xbox spill for eksempel?

6991465[/snapback]

Har hørt at man får 1/3 av hva spillene selges for.

Lenke til kommentar
finner her men er amazon og de selger vel ikke spill til norge?

6991146[/snapback]

Joda, de selger til Norge også, jeg har kjøpt spill derfra flere ganger (det er vel å merke enkelte selgere i det engelske Amazon-systemet som ikke sender til andre land enn Storbrittania, men det får du beskjed om under bestillingsprosessen).

Prøver du derimot å bestille fra amazon.com vil du få problemer, da det virker som om amerikanske butikker i utgangspunktet ikke har lov til å selge spill til Europa (i allefall i forbindelse med PC-spill). Amazon.co.uk er jo den engelske "avdelingen", og har derfor i utgangspunktet ikke det samme problemet.

Endret av Juke
Lenke til kommentar
finner her men er amazon og de selger vel ikke spill til norge?

6991146[/snapback]

Joda, de selger til Norge også, jeg har kjøpt spill derfra flere ganger (det er vel å merke enkelte selgere i det engelske Amazon-systemet som ikke sender til andre land enn Storbrittania, men det får du beskjed om under bestillingsprosessen).

Prøver du derimot å bestille fra amazon.com vil du få problemer, da det virker som om amerikanske butikker i utgangspunktet ikke har lov til å selge spill til Europa (i allefall i forbindelse med PC-spill). Amazon.co.uk er jo den engelske "avdelingen", og har derfor i utgangspunktet ikke det samme problemet.

6996456[/snapback]

da er jo problemet løst bestiller derfra jeg da.... :thumbup:

bodd noen år i ungarn nå, de vile ikke sende spill ned hit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...