Vizio Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Heisann Jeg har i snart 3 år nå kjørt med et ATI Radeon 9800XT skjermkort (256mb). Det har gått i stykker og garantitiden er jo selvfølgelig gått ut Det jeg lurer på er, hvilket skjermkort bør jeg kjøpe som kan gi meg tilsvarende ytelse eller bedre? Jeg vurderer jo litt å kjøpe et DirectX10 kort når de kommer, så tror ikke jeg har lyst til å putte så forferdelig mye penger ned i et kort nå, men må jo hvertfall legge såpass med penge ri det at jeg får tilsvarende ytelser som jeg har hatt. Håper på kjapt svar, så jeg får pc'n på beina igjen Lenke til kommentar
Changis Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 trenger litt maskin specs av deg.. (saa vi finner et saa passer) Lenke til kommentar
meeg Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Du må nok opp i et Geforce 7600 GS eller Radeon X1600 Pro hvis du skal merke forskjell fra 9800XT. Førstnevnte er nok en del bedre. Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Pentium 4 3.4GHz 1.5gb ram Abit IC7 hovedkort Noe mer du vil vite? Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Da heller det nok mot 7600GS ja.. men hvilken produsent bør jeg velge? Er det noe stor forskjell på de? Hvis kjøling har noe å si trenger et kort med god kjøling.. pc'n er en varmeovn hehe Lenke til kommentar
meeg Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det ser ut som Gainward GeForce 7600GS har en litt bedre kjøleløsning enn Club3D Geforce 7600 GS, men det viktigste er nok god luftgjennomstrømning i kabinettet. Gå for det billigste. Lenke til kommentar
oLLa Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvordan er det egentlig med AGP og DX 10? Det vil altså komme nye AGP kort? Jeg har 9800XT, og vurderer å oppgradere til GF Bliss 7800GS+ 512mb. Vil det være smartest å vente med å kjøpe nytt? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 tror nok agp blir faset ut til fordel for pci-e naar vista kommer for fullt, men skal ikke si det sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå