glucchip Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg har et påloggings program, og jeg vil gjerne ha en checkbox man kan hke av for husk meg funksjon. Bruker VB.net og 2005 edition. Lar dette seg gjøree? Isåfall, kan jeg få en kode til dette? Tusen takk! Edit: Jeg vil gjerne også ha mulighet, når jeg trykker på minimer knappen, at det legger ved klokken. Ikke som et vindu på verktøylinja:S Endret 3. oktober 2006 av glucchip Lenke til kommentar
tZar Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Vil ikke det enkleste være å la pålogginsinformasjonen ligge i en fil på brukerens maskin? Da gjerne som kryptert tekst. For å minimere til Tray, så må du vel bruke NotifyIcon klassen Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Vil ikke det enkleste være å la pålogginsinformasjonen ligge i en fil på brukerens maskin? Da gjerne som kryptert tekst. For å minimere til Tray, så må du vel bruke NotifyIcon klassen 7001074[/snapback] Kan du gi meg koden? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kan du gi meg koden? 7003168[/snapback] Hva med å prøve seg på f.eks. Google? http://www.kbalertz.com/kb_903898.aspx Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Vil ikke det enkleste være å la pålogginsinformasjonen ligge i en fil på brukerens maskin? Da gjerne som kryptert tekst. For å minimere til Tray, så må du vel bruke NotifyIcon klassen 7001074[/snapback] Kan du gi meg koden? 7003168[/snapback] Du glemte det magiske ordet "Vær så snill" ;-) Her har du et enkelt eksempel. Lag et nytt prosjekt Smell på "NotifyIcon" komponentet Velg et ikon i Property vinduet og set Visible til FALSE I koden har du følgende: Private sub Button1_click_1(ByVal............... me.Visible = False me.NotifyIcon1.Visible = True End Sub Private Sub NotifyIcon1_Click(ByVal............ Me.Visible = True Me.NotifyIcon1.Visible = False End Sub HTH Ole Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Vil ikke det enkleste være å la pålogginsinformasjonen ligge i en fil på brukerens maskin? Da gjerne som kryptert tekst. For å minimere til Tray, så må du vel bruke NotifyIcon klassen 7001074[/snapback] Kan du gi meg koden? 7003168[/snapback] Du glemte det magiske ordet "Vær så snill" ;-) Her har du et enkelt eksempel. Lag et nytt prosjekt Smell på "NotifyIcon" komponentet Velg et ikon i Property vinduet og set Visible til FALSE I koden har du følgende: Private sub Button1_click_1(ByVal............... me.Visible = False me.NotifyIcon1.Visible = True End Sub Private Sub NotifyIcon1_Click(ByVal............ Me.Visible = True Me.NotifyIcon1.Visible = False End Sub HTH Ole 7004790[/snapback] Hjertlig takk, OLE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå