Gå til innhold

Pc til ca 12000

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er ute etter å kjøpe en pc som jeg skal ha i stua. Budsjettet er ca 12000 og jeg har satt opp et forslag jeg gjerne vil ha litt tilbakemeldinger på...

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=35496

Vurderer også om jeg skal legge til et tv-kort, men det valget tar jeg senere.

Setter pris på alle kommentarer anngående oppsettet!

På forhånd takk,

Kim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å kjøpe et passivt kjølt skjermkort, siden den skal stå i stuen. feks. Og jeg ville heller kjøpt E6600.

6990314[/snapback]

Du ser jo at budsjettet hans er på 12.000,-, Hvis han velger de komponentene du har valgt, kommer systemet hans på ca 14.000,-...HVIS man skulle skiftet ut noen av delene han har valgt, ville jeg heller valgt et annet grafikkort; X1900GT...eller kanskje et annet hovedkort...kanskje et av ASUS sine...hvis man først skal sprekke budsjettet...

Lenke til kommentar
Hva med å kjøpe et passivt kjølt skjermkort, siden den skal stå i stuen. feks. Og jeg ville heller kjøpt E6600.

6990314[/snapback]

Du ser jo at budsjettet hans er på 12.000,-, Hvis han velger de komponentene du har valgt, kommer systemet hans på ca 14.000,-...HVIS man skulle skiftet ut noen av delene han har valgt, ville jeg heller valgt et annet grafikkort; X1900GT...eller kanskje et annet hovedkort...kanskje et av ASUS sine...hvis man først skal sprekke budsjettet...

6990606[/snapback]

Han skriver at budsjettet er ca12000kr og at pcen skal stå i stuen, derfor anbefalte jeg et vifteløst skjermkort!

Lenke til kommentar

6990314[/snapback]

6990606[/snapback]

Han skriver at budsjettet er ca12000kr og at pcen skal stå i stuen, derfor anbefalte jeg et vifteløst skjermkort!

6990688[/snapback]

Hmm...du vet at man kan skifte ut original-viften med en som er NESTEN lydløs, for en mye billigere penge, enn hva det skjermkortet du anbefaler, koster.....

Lenke til kommentar

6990314[/snapback]

6990606[/snapback]

6990688[/snapback]

Hmm...du vet at man kan skifte ut original-viften med en som er NESTEN lydløs, for en mye billigere penge, enn hva det skjermkortet du anbefaler, koster.....

6992232[/snapback]

Men så er det skjermkortet jeg anbefaler mye bedre og da :thumbup:

Lenke til kommentar

Ser dere diskuterer skjermkortet... Det er viktig for meg at skjermkortet er bra.. Bildet skal ut på en 47" lcd med full HD-oppløsning via HDMI...

Vil kortet jeg har valgt gi meg bra bilde? eller ikke bra nok?

Regner med at det finnes mange mange kort som er bedre, men kan jeg få bra bilde med dette kortet, så holder det!

Hvis det ikke kommer til å gå bra, hva er det jeg trenger i så fall?

Budsjettet kan være noe fleksibelt hvis argumentene er overbevisende... I så fall må jeg bare vente et par måneder med noen ekstra småting jeg skal ha ved siden av... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...