TommyGun77 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Spiller ikke wow selv men synes episoden var utrolig morsom. Særlig når de måtte ut å grinde alle de villsvinene Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Beste var når cartman måtte må mora has til å komme med ej potte Han hadde diare å de spruuuta Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Enorm episode.. holdt på å le meg skakk når de snakka "dataspråk" noob å sånt... hvilken sang er det de spiller når de driver å dreper villsvin foresten? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvis jeg ikke tar helt feil, så var Blizzard med på å lage episoden. 7017045[/snapback] Da skjønner jeg. Blizzard ville sikkert reagert på en helt annen måte, hvis de ikke var med på å lage episoden. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Må da tro de var med siden lipsync er fiksa når de spiller og slikt.. Tviler på at Matt stone og trey parker hadde orka gjøre noe sånt.. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Masse nye animasjoner også med Litt skuffa over at de har endre voiceactor til Cartman, har ikke sett South Park på lenge "Uber Pwnage dude" Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hehe..bra episode. Men lurer på om Blizzard angret på at de var med på å lage episoden. Er jo ikke akkurat skryt det South Park forfatterne gir. Kanskje litt overdrevent det i episoden da. Når jeg spilte måtte jeg aldri rope på mamma etter potte fordi jeg hadde diare.. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hehe..bra episode. Men lurer på om Blizzard angret på at de var med på å lage episoden. Er jo ikke akkurat skryt det South Park forfatterne gir. Kanskje litt overdrevent det i episoden da. Når jeg spilte måtte jeg aldri rope på mamma etter potte fordi jeg hadde diare.. 7017661[/snapback] all reklame er god reklame Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Tipper south parks seer tall steg utrolig på denne episoden. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Masse nye animasjoner også med Litt skuffa over at de har endre voiceactor til Cartman, har ikke sett South Park på lenge "Uber Pwnage dude" 7017493[/snapback] Hva du mener med ny voiceactor til Cartman ? Det er vel Trey Parker som har snakket for Cartman siden starten av South Park, og i denne episoden? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 cartman har nok samme stemme som alltids Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 jupp, samme stemme som alltid på cartman. tøff episode. fikk nesten lyst til å spille wow.....not. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Utrolig morsom episode. Lenge siden jeg har sett South Park, men denne var virkelig verdt å få med seg. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Enorm episode.. holdt på å le meg skakk når de snakka "dataspråk" noob å sånt... hvilken sang er det de spiller når de driver å dreper villsvin foresten? 7017107[/snapback] Paul Stanley - Live to Win heter sangen Lenke til kommentar
sniK Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hehe..bra episode. Men lurer på om Blizzard angret på at de var med på å lage episoden. Er jo ikke akkurat skryt det South Park forfatterne gir. Kanskje litt overdrevent det i episoden da. Når jeg spilte måtte jeg aldri rope på mamma etter potte fordi jeg hadde diare.. 7017661[/snapback] Det var vel egentlig ingenting negativt om World of Warcraft i denne episoden som jeg kunne se? Lenke til kommentar
victurus Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Hehe..bra episode. Men lurer på om Blizzard angret på at de var med på å lage episoden. Er jo ikke akkurat skryt det South Park forfatterne gir. Kanskje litt overdrevent det i episoden da. Når jeg spilte måtte jeg aldri rope på mamma etter potte fordi jeg hadde diare.. Jeg er ikke en wow spiller, har tidligere prøvd det, men ikke spilt det "skikkelig". Jeg må fortsatt si at den episoden var helt genial, kun pga de elementene episoden fokuserer på. I mine øyne taper Blizzard ingen ting på den episoden der, snarere tvert imot! Uansett om man spiller andre spill, vil en kunne kjenne seg igjen i den episoden. Det er vel heller kulturen som har oppstått spillet fokuserer på. -og jammen treffer de spikeren på hodet! -Og hvis du tror poenget med den episoden var å poengtere at wow spillere driter i potte, tror jeg du seriøst må ta deg en lykkepille ^^ Jeg vil ikke spoile noe, men den er absolutt verdt å se og det er utrolig hvor gode poeng episoden har. Victurus! Endret 9. oktober 2006 av victurus Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hvor får jeg tak i den episoden? kjøpe alltså ikke laste ned . heter episoden noe spessielt :S Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hvor får jeg tak i den episoden? kjøpe alltså ikke laste ned . heter episoden noe spessielt :S 7034857[/snapback] Make love, not warcraft Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 fant en side som viser filmen http://www.dailymotion.com/visited/search/...ve-not-warcraft lovlig det vell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg