Joachim_F Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Blizzards massive flerspillerrollespill World of Warcraft vil spille en sentral rolle i den åttende episoden av South Parks tiende sesong. Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Dette blir gøy, South Park ruler! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 om episoden blir like morsom som når kenny blir hekta på PSP så skal ikke jeg klage er dog ikke starten på sesong 10, har kommet 7 episoder allerede Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 dette blir bra, selv om jeg ikke liker wow. flere enn meg som har merka at det er ute 7 epidoser av south park sesong 10 allerede ja Lenke til kommentar
sniK Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Blizzards massive flerspillerrollespill World of Warcraft vil spille en sentral rolle i den første episoden av South Parks tiende sesong. Les mer 6990232[/snapback] Det er den åttende episoden av sesong ti. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 dette blir bra, selv om jeg ikke liker wow. flere enn meg som har merka at det er ute 7 epidoser av south park sesong 10 allerede ja 6990753[/snapback] Kan jo hende at wow får skikkelig tyn. South Park er ofte ikke så snille med de som er med i serien. Selv om wow-folka har "jobbet sammen med dem for å få det til". Selv håper jeg at wow får "The Tom Cruise treatment" av Stone og Parker. Er ikke noen wow-hater, men jo mer ondskapsfullt det blir, jo mer morro blir det som regel. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kan nok bli morsomt ditta ja, skal sjåast:) Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 South park er konger.. The meaner the better Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ser at det er flere enn meg som reagerte på dette men, må få det ut av systemet lel. Joachim_F: fy skamme seg! Ellers; dette kan bli gøy. Kan bli nesten like moro som første episode av sesong 10 der Chef ble kutta fra serien! HAHAHAHAH! Star Wars parodi av beste kvalitet! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Vivendi i Norge skrev "åpningsepisoden av South Park sesong ti", så jeg skylder på dem. Jeg har rettet feilen nå, takk til de som kommenterte det. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Når kommer denne episoden ut i usa/hvorsomhelst for første gang? Slik jeg kan "kjøpe" den med en gang. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Når kommer denne episoden ut i usa/hvorsomhelst for første gang? Slik jeg kan "kjøpe" den med en gang. 6991155[/snapback] Her er litt mer info: Epioden vil hete "Make love, not warcraft". Her er et lite sammendrag fra Mr. Twigs net: "The Massively Multiplayer Online game, World of Warcraft comes to South Park and the boys dedicate their lives to defeating an insane gamer and saving the World of Warcraft." I følge samme kilde er det 1 dag, 11 timer og 39 minutter (nå er min klokke 16.23) til episoden blir vist. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 jeg anbefaler å følge med på den offisielle(og lovlige) southparksida mrtwig.net der dukker episode opp etter hvert som de kommer Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 jeg anbefaler å følge med på den offisielle(og lovlige) southparksida mrtwig.netder dukker episode opp etter hvert som de kommer 6991350[/snapback] Wow (pun intended), er den siden lovlig? Det visste jeg ikke. Trodde den var ulovlig. Jeg har jo lest at Matt Stone og Trey Parker er for fildeling og nedlasting av sine egne programmer, men trodde ikke at de hadde fått med Comedy Central på det. Nu vel, du hører ikke meg klage. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) trey har godkjent siden, og det er matt og trey som eier rettighetene til SP, ikke comedy central... tror jeg da Endret 3. oktober 2006 av -sparks- Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 jeg anbefaler å følge med på den offisielle(og lovlige) southparksida mrtwig.netder dukker episode opp etter hvert som de kommer 6991350[/snapback] Takk, takk godt å vite. Liker ikke mine ulovlige metoder . Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 trey har godkjent siden, og det er matt og trey som eier rettighetene til SP, ikke comedy central... tror jeg da 6992058[/snapback] Det bare gjør at jeg digger de gutta enda mer. :!: Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Det står faktisk det samme på WoW's hjemmesider, at det er åpningsepisoden av ses 10. Jeg regner med at det skal være åpningsepisoden av høstsesongen av sesong 10 (i USA deler de jo serier opp i vår / høst). Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Fikk sett den i går. Ganske bra. Men den spiller jo på den stereotypien som går på at wow spillere ikke har noe liv utenom wow. Men artig å se hvordan gutta blir mer og mer feit og kvisete jo mer de spiller. Digga avataren til skurken - mild ekkel. Alt i alt ikke den beste Sp episoden, men ganske bra. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 episoden var rimelig konge, ingen tvil om det episoden prøvde ikke å skjære alle over en kam, men nå er det jo slikt at noen personer blir totalt hektet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg