Joachim_F Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Sony har avslørt en del PS3-tilbehør, inkludert en minnekortleser. I tillegg har de gitt PS3-kontrolleren et offisielt navn. Les mer Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Navnet på kontrolleren bryr meg egentlig lite, men den minnekortleseren hørtes interresant ut. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Må de ha ett navn på den i det hele tatt? "Vent litt, jeg vil også bli med å spille, men først må jeg stikke å kjøpe meg en sixaxis" :!: Har microsoft noe lignende navn på sine kontrollere? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 den kontrollen må eg bare påpeke var forferdelig stygg.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kan si at dette blir spennende, men veier ikke opp det som Microsoft viste av spill på X06... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 her er foresten et bilde av fjernkontrollen til ps3.. PS3 Fjernkontroll Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 her er foresten et bilde av fjernkontrollen til ps3.. PS3 Fjernkontroll 6990427[/snapback] Ser ut som den billigfjernkontrollen Clahs Ohlson selger, og står ikke i stil til konsollen i det hele tatt. Lenke til kommentar
sniK Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Ser ut som den kontrollen jeg fikk med mitt Sony Hi-Fi annlegg som jeg kjøpte når jeg var 14 år. Altså 7 år siden. Og hva er poenget med navn på kontrollen? Det er vel egentlig mer normalt å ha navn på sitt eget kjønnsorgan? Endret 3. oktober 2006 av sniK Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det ser ut som en kontroll fra 1995 videospillere... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 He he "Sixaxis" ja, blir problemer med å uttale det riktig. :!: Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Navnet bryr meg ikke nevneverdig, men synes prisene virket fine. Fjernkontrollen ser ut som, vel, en fjernkontroll. Hverken mer eller mindre. Hvis den også fungerer som en fjernkontroll er ment å virke er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) 1. "Sixaxis" er eit greit nok namn, det setter søkelyset på den nye funksjonaliteten. Eg synest "Dualshock" høyrast vesentleg betre ut, men det blir jo litt dumt når der ikkje lenger er noko "shock". 2. Minnekortlesaren hadde jo ein svært hyggjeleg pris. Eg har ei mengde gamle minnekort, so det blir sikkert ein slik ein. 3. Fjernkontrollen såg litt gammaldags ut, men det får so vere. Det viktigaste er at han gjer jobben. Kay Endret 3. oktober 2006 av KayAU Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Trenger minnekortleser for å spille gamle spill. Den vil vel koste rundt 100-lappen. Det kunne ha vært verre. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 "Sixaxis"... hehehehahaHAHOHOHO! Strengt tatt kunne de vel latt være å satt no navn på den. Her i gården vil den nok bare bli kalt "ps3-kontroller". Minnekortleser er jo greit for alle de gamle spillene. Fjernkontrollen. Jeg sverger på at jeg har en gammel Sony fjernkontroll fra 1989 som ser akkurat lik ut! Skamme seg Sony!! Som sagt tidligere så passer den ikke til konsollen i det hele tatt og den passer seg ikke i stua heller, fysjom! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 her er foresten et bilde av fjernkontrollen til ps3.. PS3 Fjernkontroll 6990427[/snapback] Ser ut som den billigfjernkontrollen Clahs Ohlson selger, og står ikke i stil til konsollen i det hele tatt. 6990477[/snapback] hahaha......stemmer Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 hahahah.. så mye stygt på engang... forferdelig stygt navn... og helt j**** støgg fjernkontroller... Jeg er helt bombesikker på at jeg ikke kjøper den originale fjernkontrollern hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg