Espen F Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 halla.. sitter her med et par tastatur og tenkte jeg skulle bli "hardcore-gamer" og da modde det ene keybordet slik at det KUN inneholder de tastene som er mest ideelle og spille med.. spiller for det meste fps spill og bilspill, og det var til formålet fps-spill jeg tenkte jeg skulle modde litt da vettu.. Hvilke knapper bør jeg ha igjen, nå skal jeg begynne på ny scratch, jeg var/er piltast-spiller og har da motatt mye kritikk for dette, men nå skal det bli nye boller her.. så hvilke knapper skal jeg ha for at det skal bli mest mulig ideelt? (dette er et typisk, kl er 12:40 am, jeg skal på jobb i morra og er edru idag emner) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 i fps spel ha med tastane: Q W E R T A S D F G (space) (ctrl venstre) (skift venstre) og gjerne tab bilspel: plitastane, space, a z r og alt anna du føle for... Lenke til kommentar
atticus Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 hei igjen forresten :smile: jeg bruker hvertfall til Cs og UNreal W A S D <-- til å gå med.. Alle F1,2,3 til å binde knapper CTRL ALT DELETE <-- VEldig viktig å ha SHIFT 1234567890 tastene.. Assa.. hvorfor ikke heller bruke hele tastaturet ?? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 eller kjøpe en såkalt Speedpad... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 regel 1: hvis du skal bli hardcore-gamer, ikke kast bort tida di på bilspill :smile: Lenke til kommentar
kongkrone Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hvem bruker tastatur på bilspill? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 bilspill er en fin avveksling når jeg er lei av å være üb3r-1337-h4xx0r5 i cs eller sof2. :smile: og hvis du hadde prøvd det nye rallyspillet fra microsoft.. så hadde du spillt det du og. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 Quote: Den 2002-11-03 01:16, skrev kongkrone:Hvem bruker tastatur på bilspill? de som ikke har råd til ratt og pedaler bruker tastatur. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Eller de som gikk til dyr anskaffelse av et InterACT V4 force feedback ratt og fant ut at de aldri kom til å gi ut XP dreivere da de koblet den til maskina ;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå