lalleh Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ja, jeg har faktisk prestert å søle den "suppen" som kommer når man lager nudler over tastaturet på min Acer Ferrari 3400. Utrolig nok gikk det forholdsvis greit; det eneste er at punktum-tasten sluttet å fungere. Nå vet jeg ikke helt hva det koster å bytte tastatur på bærbare maskiner, men jeg ser for meg at det ikke er veldig billig. Og ikke minst kjipt når det kun er snakk om en tast. Derfor; finnes det et program som jeg gjør så jeg kan bruke en annen tast som punktum-tast? Så når jeg f.eks. trykker på Alt Gr kommer det et punktum. Noen som har vært borti noe sånt? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg byttet tastatur på en HP en gang og det kostet 300,-kr så undersøk prisen på dette først. Uansett så ville jeg ha byttet tastatur da det garantert har samlet seg veske under som kan skape flerer problemer for maskinen senere... Endret 3. oktober 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
lalleh Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hvor sjekker jeg sånt? Må jeg ringe Acer da, eller? Eller butikken jeg kjøpte den i (nettbutikk)? Endret 3. oktober 2006 av lalleh Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvor sjekker jeg sånt? Må jeg ringe Acer da, eller? Eller butikken jeg kjøpte den i (nettbutikk)? 6990166[/snapback] Du kan jo ringe begge. Ellers ville jeg anbefalt butikken først, og så Acer. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hvor sjekker jeg sånt? Må jeg ringe Acer da, eller? Eller butikken jeg kjøpte den i (nettbutikk)? 6990166[/snapback] Ring til Acer suport. Lenke til kommentar
lalleh Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Ikke meningen å bumpe, men er det noen som har vært borti dette tidligere? Hva koster det evt. å skifte tasten/tastaturet? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Her får du kjøpt det, http://psdata.no/ps.asp?it=101665&mlevel= Har selv byttet på min Acer TravleMate, og er ikke noe stress å få det av. En annen ting kan være å ta dette ut, se om du får renset det. Lenke til kommentar
lalleh Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jøss, får man kjøpt det der, ja. Er det den buede versjonen av tastaturet? Har aldri verken skrudd eller byttet tastatur på en bærbar maskin - men har gjort mye på stasjonære maskinen. Burde vel gå greit? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 På min var det i hovedsak å løsne list som ligger over tastatur, min var klipset fast, under der fant jeg to skruer som var til tastatur. Når du få det løst, henger dette fast med en tyn flat kabel. Napp det ut, se om det er noe som kan renskes selv. Er du usikker, er de veldig behjelplige på deres kundeservice når det gjelder å plukke ut den rette delen, og en tekn. kan gi deg noe veiledning. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det kritiske, sårbare punktet når man bytter tastatur på en bærbar er kontakten på hovedkortet der man plugger inn flatkabelen. Denne er skjør og lett å ødelegge, resten er plankekjøring (skru løs tastaturet og ta det ut). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå