Gå til innhold

Hjelp meg å kjøpe hi-fi anlegg!

Anbefalte innlegg

Ok, dette er vel den femte topicen jeg har starta i denne kategorien de siste dagene, men dette blir altså den endelige, glem de andre, jeg har rapportert og spurt om en mod kan slette de.

Det viser seg nå at jeg har fått litt mer penger enn det jeg trodde, nå har jeg faktisk opptil 6000,- å bruke på en eller annen slags form å spille av cd'er på!

Så, jeg tenkte vel forsterker, to gulvstående høytallere og en dvd-spiller (hvis ikke jeg kommer over en billig en, evt en forsterker med innebygd).

Hva tror dere? Jeg er åpen for alle forslag!

På forhånd takk for hjelpen. :)

Endret av figure_02
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt mye fint om Tannoy på avforum.no, men da om Fusion-serien som tar over for Mercury. Men vil tro uansett at Mercury er en serie av fantastiske høytalere som du vil bli storfornøyd med - spesielt til den prisen :)

Forsterkeren og DVD-spilleren har jeg desverre ikke så mye fornuftig å si om.

Men dersom det er reelle spesifikasjon som er om forsterkeren, så virker den som en kraftig sak med mye funksjonalitet (DTS, DD, Pro Logic, etc).

Edit:

Brukeromtaler av fronthøytalerene finner du HER, og om bakhøytalerene HER.

Les spesielt weakness-delen dersom du er interessert i hvilken kritikk disse høytalerene får.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Har gjort litt forandringer jeg nå, kjøpte cd'er for en stor del av pengene, og bestemte meg heller for å kjøpe et minianlegg. Hva kan være et godt valg? Ikke så veldig dyrt.

Hva med noen av disse?

Første

Andre

6997577[/snapback]

*kremt* :innocent:

7001611[/snapback]

Ikke kjøp noe billige plastgreier fra elkjøp. Det finnes orntlige minianlegg også, her f.eks: http://www.hifiklubben.com/NO/Produkter/Stereo/Stereosystem/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...