DanielTL Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Ti minutter etter at jeg hadde oppgradert Pod'en og iTunes så begynner den høyre høreklokka å skurre, til slutt bare forsvant den. Prøvde med et par andre høreklokker og høreplugger, akkurat det samme problemet der, ingen lyd i det høyre øre. Noen ideer? Endret 3. oktober 2006 av Evil_Nerd Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ti minutter etter at jeg hadde oppgradert Pod'en og iTunes så begynner den høyere høreklokka å skurre, til slutt bare forsvant den. Prøvde med et par andre høreklokker og høreplugger, akkurat det samme problemet der, ingen lyd i det høyere øre. Noen ideer? 6990002[/snapback] Hmm. Prøv å slette alle sangene dine og legg de inn på nytt. Høres ikke ut som om det kan ha skjedd noe med høreklokkene dine. Funker ikke dette, tar du den med dit du kjøpte den og forlanger en ny Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ti minutter etter at jeg hadde oppgradert Pod'en og iTunes så begynner den høyere høreklokka å skurre, til slutt bare forsvant den. Prøvde med et par andre høreklokker og høreplugger, akkurat det samme problemet der, ingen lyd i det høyere øre. Noen ideer? 6990002[/snapback] Du mener høyre øre, ikke sant? Eller høyere frekvensområde? Pleier å være fysiske feil som gjør slik, men... Google litt Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Ti minutter etter at jeg hadde oppgradert Pod'en og iTunes så begynner den høyere høreklokka å skurre, til slutt bare forsvant den. Prøvde med et par andre høreklokker og høreplugger, akkurat det samme problemet der, ingen lyd i det høyere øre. Noen ideer? 6990002[/snapback] Du mener høyre øre, ikke sant? Eller høyere frekvensområde? Pleier å være fysiske feil som gjør slik, men... Google litt 6990354[/snapback] Høyre øre ja, litt trøtt i dag Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Ti minutter etter at jeg hadde oppgradert Pod'en og iTunes så begynner den høyere høreklokka å skurre, til slutt bare forsvant den. Prøvde med et par andre høreklokker og høreplugger, akkurat det samme problemet der, ingen lyd i det høyere øre. Noen ideer? 6990002[/snapback] Hmm. Prøv å slette alle sangene dine og legg de inn på nytt. Høres ikke ut som om det kan ha skjedd noe med høreklokkene dine. Funker ikke dette, tar du den med dit du kjøpte den og forlanger en ny 6990351[/snapback] Å bytte var det første som came to my mind også, men jeg har hatt en bulk bak på iPod'en en god stund nå (trur ikke den har noe med lyd-problemet å gjøre), og da trur jeg ikke garantien gjelder :/ Endret 3. oktober 2006 av Evil_Nerd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå