Hagr Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 jeg skulle ønske at dere i hw.no kunne lage noen flere av de gamle ok.no prosjektene, altså ikke de samme prosjektene men lignende... som for eksempel dette ... det er genialt. skulle ønske dere kunne gjøre noe sånt enda... savne ok.no Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 No shit? Da overklokking.no slo seg sammen med hardware.no ble det lovet gull og grønne skoger, men har ikke akkurat sett så mye til det. Faktisk har antallet artikler (og kvaliteten på dem) sunket betraktelig det siste året. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Huff, ja, savner virkelig gode gamle OK.no, virkelig gode og morsomme artikler der. Før når jeg startet opp maskinen om ettermiddagen så var det OK.no, programmer.no, og HW.no, -i den rekkefølgen. Jeg er ikke like aktiv på HW-nettverket nå som jeg var før, rett og slett pga. nedleggelsen av OK (og programmer). Nå til dags er det svært sjeldent at man ser rene overklokkingsartikler, og prosjekter som "overklokket tannbørste" kan man nok bare glemme. R.I.P OK.no og programmer.no Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 vi kan lage en elektronisk underskriftskampanje i form av poll, måling eller noe... jeg savner ok.no prosjekter helt sinnsykt... jeg skulle likt å sett et v-moddet superoverklokket 7950GX2 med kompressorkjøling, eller hdd med plexiglass eller v-moddet hårfæner eller noe men nei da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Slike prosjekter er utrolig morro å lese, det sier jeg meg enig i. Desverre tar slik utrolig lang tid - mer tid en de fleste som tidligere jobet for overklokking.no har til rådighet. Skole og fulltid/deltidsjobber blir prioritert. Et prosjekt som nå er under utvikling, er The Core. Når neste del av dette kommer vet jeg ikke, men det er på vei Det er prosjekter under utvikling, men desverre er det andre ting som må prioriteres - både personlige og viktigere saker. men ting kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå