Gjest Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 jammen faen hvor firkanta, hvis den derre kjølebaggen kun består av element og vifte, så ser jeg ingen problem, og 30watt ? Musa mi drar jo mer. Hvis det skulle bli så forferdelig problem i inngang, så får man heller bare vise frem den lille boksen sin UTEN motor. Litt luksus må kunne tillattes. Er jo ikke snakk om at hver deltager skal ha med, selv skal jeg ikke og de koster jo tross alt et parr hundre. Dere sier dette er et brukerstyrt lan? Ja nå sier brukerne at dette er et must, sjakk matt Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Musa di drar mer enn 30W? Monstermus eller hva..? Som de har sagt, det er Ikke lov med noe som drar strøm som er av varme-mat-ting eller kjøle-ned-mat-ting. Så har dere det, for 'nte gang Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hva med denne? usb-hubben min som jeg bruker til å varme kaffen. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hva med denne? usb-hubben min som jeg bruker til å varme kaffen. 6997522[/snapback] En varmeplate? Det veit jeg ikke noe om. Det ble ikke definert hva som var hvitevarer og ikke. Uansett vil ting som dere ikke får med dere inn bli name-tagged og kan hentes når dere drar. (gjelder ikke våpen/alkohol) Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Var snakk om at man kunne ha hvitevarer hvis man kunne bevise for Tech:pwr at man brukte mindre enn 1 amp. Men hva som er praksis ute på gulvet nå tørr jeg ikke si. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er fortsatt ikke lov. En vannkoker ble konfiskert i dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg