Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-Lan 06: Kjølebag. Lov eller ikke lov? Bestem dere.

tanx

Anbefalte innlegg

Hei! Som dere ser så har jeg allerede laget en post. Men jeg gir meg ikke. Jeg har fortsatt ikke fått et svar som duger. Er det lov til å ha med kjølebag i det hele tatt? Vi er en gjeng på 5-6 personer som tenkte på å dele på en kjølebag. Dessuten har vi en plass til overs. Denne kjølebaggen drar 30 watt. Det blir 5 watt pr person, dessuten har vi en egen plass til kjølebaggen og høytalerene. Men er det idet hele tatt lov til å ha med kjølebag? På TG gikk dette problemfritt, crewet der gikk forbi meg og stoppet til og med å så på kjølebaggen, de sa "fin anordning". Så da skjønner jeg egentlig ikke all kritikken og det strenge regelemanget her? Men men, jeg tar den iaf med så får vi se hvordan det går. Også lyd annlegg? Jeg har med en forsterker på 40 watt som vi skal ha på den tomme plassen vår? Er dette lov da? :cry::hmm::dontgetit:

Mvh TanX/Niklas :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Som dere ser så har jeg allerede laget en post. Men jeg gir meg ikke. Jeg har fortsatt ikke fått et svar som duger. Er det lov til å ha med kjølebag i det hele tatt? Vi er en gjeng på 5-6 personer som tenkte på å dele på en kjølebag. Dessuten har vi en plass til overs. Denne kjølebaggen drar 30 watt. Det blir 5 watt pr person, dessuten har vi en egen plass til kjølebaggen og høytalerene. Men er det idet hele tatt lov til å ha med kjølebag? På TG gikk dette problemfritt, crewet der gikk forbi meg og stoppet til og med å så på kjølebaggen, de sa "fin anordning". Så da skjønner jeg egentlig ikke all kritikken og det strenge regelemanget her? Men men, jeg tar den iaf med så får vi se hvordan det går.  Også lyd annlegg? Jeg har med en forsterker på 40 watt som vi skal ha på den tomme plassen vår? Er dette lov da?  :cry:  :hmm:  :dontgetit:

Mvh TanX/Niklas :D

6989917[/snapback]

Dette burde erlig talt vere lov! :)

Lenke til kommentar

Som jeg sa i tråden om høyttalere. Kjølebagger er IKKE tillat. Whine så mye der vil om det, men det ble bestemt i går, at slikt blir ikke lov å ha med på HW-Lan. Det spiller ingen rolle om den går på 220v, 12v eller USB. Det blir jævelig kjipt hvis pcene til en hel rad går uten strøm pga. en/flere som har med kjølebag. Tenk whine :p

Lenke til kommentar

Det virker som at de har kjøpt en egen plass som de ikke skal bruke PC på. Men som de har tenkt å bruke denne berømte kjølebagen som går på strøm og drar 30w.

Da skjønner ikke jeg hvorfor det ikke skulle være lov, bortsett fra misunnelse på rekka.

Men, derimot, musikkanlegg som drar mer watt, nei, se der, det ble lov, ja.

(Nei, jeg LANer ikke.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...