Gå til innhold

Topp 10 spill

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er slike temaer det mest meningsløse en kan diskutere!? ALle har jo sine egne preferanser, og svært få til ingen gidder å ta seg tid for å høre på eller ta til seg andres argumenter. Man kunne likesågodt diskutert 10 på topp favoritt mat... Man kommer uansett ikke frem til noe fornuftig, for alle har forskjellige preferanser... Dersom det skulle vært en fornuftig diskusjon, måtte man ha avgrenset det litt... F.eks. beste RTS spill eller beste FPS spill... (som forøvrig er hhv C&C RA og MoH/VietCong/BF42/etc.etc.)

Jeg har talt! :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Top 10 PC:

Neverwinter Nights

Baldurs Gate serien

Starcraft: BW

Warcraft 3

Half-Life + mods

NFS HP2

Carmageddon TDR

Sim City 4000

Heroes serien

Morrowind

Top 10 PSX

Final Fantasy VII

Final Fantasy VIII

Final Fantasy VI

Final Fantasy V

Final Fantasy IV

Final Fantasy III

Final Fantasy II

Final Fantasy IX

Final Fantasy X

Gran Turismo serien

Er kanskje litt ensformig på PSX lista. :lol:

Lenke til kommentar
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

GTA-serien er et godt eksempel på varierte spill.  

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

GTA er det minst varierte spillet jg har vært borti! Herregud.. Stjele en bil.. sprenge en bil.. hente en mann... drepe en mann... OMG!

hva med Counter-Strike? styke en fyr... skyte en fyr... skyte en fyr... bli skutt av en fyr... whine som ville gehenna... vente i to minutter på neste runde... trukke det kommer så veldig langt opp på ei liste over seriøse spill, det har bare blitt hypa opp...

Lenke til kommentar
hva med Counter-Strike? styke en fyr... skyte en fyr... skyte en fyr... bli skutt av en fyr... whine som ville gehenna... vente i to minutter på neste runde... trukke det kommer så veldig langt opp på ei liste over seriøse spill, det har bare blitt hypa opp...

Nå er jeg lei av at folk kommer med slikt "det-er-så-simpelt"-snakk! Jeg har riktignok aldri spilt Counter-Strike, men jeg vil tro det består av mye mer enn det. Det er tross alt verdens mest spilte multiplayer-spill. :wink:

Sånn er det med folk som ikke liker fotball også. "Hva er så spennende med å glo på 22 svette mannfolk som løper etter ei lærkule?" blir det sagt. :roll: Alle vet at fotball er langt mer komplekst enn som så.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

1. Diablo II - Lord of Destruction

2. Quake III Arena

3. Battlefield 1942

og for å nevne et litt gamlere spill, som jeg kunne satt meg ned å spille den dag i dag:

Command & Conquer (nei, ikke red alert!)

og for å nevne kommende spill JEG tror vil bli bra:

Star Wars Jedi Knight III: Jedi Academy

Star Wars: Knights of the Old Republic

Deus Ex: Invisible War

Homeworld2

GTA: Vice City for PC

:woot:

Lenke til kommentar

Etter mye tenking - her er en liste over mine favorittspill:

- Baldur's Gate 1 & 2 og Icewind Dale

- Quake 2 & 3

- Project IGI

- Civilization 2

- Medal Of Honor: Allied Assault

- Commandos 1 & 2

- Oni

- No One Lives Forever 1 & 2

- Deus Ex

- Max Payne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...