Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 16:13, skrev chrizter2000:Forresten:Er det noen som skal vil selge en Amiga 500? Aldri. Den er jo verdt sin vekt i gull og mer enn som så :razz: Ingen andre som har lagd et bedre spill en Super Cars II enda. Regner med at den er ubeseiret for alltid Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg har (hatt) mange favoritter, men det er vanskelig å rangere dem: Homeworld (fatter ikke at noen ikke har nevnt dette! Suveren historie og musikk) Div. flightsims (fs98, fs2k2, janes f/a18) System Shock 2 Thief (2ern var best) Hitman 2 (MYE bedre enn eneren - synes jeg...) Half-Life(legendarisk - bare dratt ned i dritten av cs)+ Opposing Force Sim City 3000 (spiller det svært sjelden. Svært bra i mindre doser) Commandos 2 var også veldig bra. Det er sikkert mange jeg kommer på i ettertid,men det får så være... Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 15:41, skrev FlaSch: Quote: Si hva du vil. Men CS er #1 gratis online spill. Gratis? Når ble det gratis? Dessuten din ***** snylter! Skaff deg en jobb! CS er, og har altid vært, gratis. Hvem som helst kan fritt laste ned modden fra nettsiden deres. Du tenker kanskje på retail-utgaven av spillet som koster litt, men det er riktig å kalle CS gratis. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Ingen andre som har lagd et bedre spill en Super Cars II enda. Regner med at den er ubeseiret for alltid Hehe supercars II for et glittrende spill, det har jeg spillt mange ganger, liker å spille twoplayer med wonderland og the sear, artig når begge er racka opp. Er så utrolig mange gromm 2-playerspill på amiga. IK+ er jo historiens kuleste fighting-spill. Er mange gode enplayere også, cannon fodder feks. AtW Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Mulitplayer Games : 1. Diablo 2 Expansion: Lord of Destruction 2. Counter-Strike 3. Action Quake 2 (er karmøybu ja :smile: ) 4. Red Alert 2 5. StarCraft/WarCraft Singleplayer : Stort sett de samme :smile: Lenke til kommentar
tma001 Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 What the ....? Ingen som setter Mafia på lista si. Hmm, veldig urovekkende. Mafia er det beste spillet ever made. Ingen som er enig med meg? Lenke til kommentar
mad-max^ Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Mafia fortjener helt klart en plass.. Det er et av de beste spilla noensinne lagd. Iallefall som single player.. Sugde ganske i mp da :razz: D2 lod seff også... Kommer heller ikke unna carmageddon, heroes of might and magic, tony hawk pro skater 2... for å nevne noen. Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 1. Giants: Citizen Kabuto (!!) 2. Heroes of the Might and Magic III 3. Quake 2 4. Medal of Honour Allied Assault 5. Battlefield 1942 6. Mafia 7. Max Payne 8. Colin MacRea Rally 2.0 9. Morrowind: Elders Scroll 10. Nox Er ikke sortert etter riktig rekkefølge, men det er uansett mine favoritter! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-03 18:42, skrev RoBBiBoY:dere kanke en DRITT....1: ra22: ra2osv.. Tror du har røyket et par sokker for mye jeg min man! Red Alert 2 er jo tragisk, Red Alert 1 er jo en legende! Men nok med det! her er MIN Liste! 1)Ultima Online [som jeg har spilt i 4år..] 2)Neverwinter Nigths 3)Baldurs Gate 2: Throne of Bhaal 4)Baldurs Gate 2: Shadows of Amn 5)Icewind Dale 2 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 hhhmm...ingen spesiell rekkefølge på disse,men alle de spillene er rangert høøyt på min "beste spill ever liste": 1 Warcraft III 2 Max Payne 3 Grand Theft Auto 3 4 Unreal Tournament 2003 5 Quake 3 6 Half Life 7 Starcraft 8 Half Life-Opposing Force Klarer ikke bestemme meg for nr 9 og 10...bruk fantasien :smile: Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Det er med et trist hjerte jeg legger merke til at ingen har nevnt system shock 2. Et mer genialt spill skal man lete lenge etter. Mitt neste poeng har kanskje ikke så mye med tråden å gjøre, men jeg syns z:steel solders er et av de beste rts spillene noensinne. kanskje bare jeg som er rar. ( fyller tross alt 29) Ha en riktig god helg alle sammen Det er slik en helg bør være, mor ammer barnet og far sitter ved datamaskinen. Huffda håper ikke min samboer leser dette. hehe Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 finnes ikke bedre spill en cs. Har prøvd day of defeat og det virka litt jalla. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Har ikke spilt så mye i min karriere, men her er min liste.....urrangert! Wingcommander serien!!! (her også Starlancer) Civilization serien MOHAA SOF2 MS Flight Simulator serien Cossacks AOE serien Railroad Tycoon 2 Sim City serien! Beste småspill (tidsfordriv) mahjong minesveiper freecell bloobs I bunnskjiktet så er det veldig mange, men tror ikke jeg skal nevne noen her da folk blir av en eller annen grunn litt opphisset Lenke til kommentar
huf Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 1. Diablo 2 Lord of Destruction 2. Baldurs Gate 2 3. Arx Fatalis 4. Heroes of Might and Magick 3 5. Arcanum 6. Dungeon Siege 7. Morrowind 8. Thief 1 og 2 9. Escape from Monkey Island 10. Railroad Tycoon 2 Favorittene, ganske prega av RPG ja.... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Dette er etter min mening de beste spillene som er kommet ut. Det var disse spillene som fikk meg til å skulke skolen for MAAANGE år siden 1) Theme Hospital 2) Pizza Tycoon 3) Syndicate 4) Simcity 2000 5) Civilization 2 6) Half life 7) Swat 2 8) Fifa (det første som kom var faen så fett) 9)Transport Tycoon 10) POC (Ports of call) mange gamle spill her, men det får heller være mvh monzilla Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Tror dette er de viktigste for min del: 1. The Beast Within - A Gabriel Knight Mystery 2. Outcast 3. Thief: The Dark Project og Thief II: The Metal Age 4. Half-Life 5. The Secret of Monkey Island 6. King's Quest VI: Heir Today, Gone Tomorrow 7. Grim Fandango 8. Commandos: Behind Enemy Lines og Commandos 2: Men of Courage 9. Civilization, Civilization II, Civilization III 10. Super Mario 64 11. Deus Ex 12. System Shock 2 13. Hitman 2: Silent Assassin 14. Max Payne 15. The Elder Scrolls III: Morrowind 16. Riven: The Sequel to Myst 17. Aliens vs. Predator 18. Zelda: Ocarina of Time Kommentarer til denne listen? Gjorde ikke Doom inntrykk på deg? :o Ellers fin liste.. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Er det noen som skal vil selge en Amiga 500? Min får du aldri! Selv om den ikke virker lenger! Lenke til kommentar
Defender Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Here goes nothing: 1. Half-Life - Counterstrike 1.5 2. Civilization 1 3. Quake 1 4. Starcraft 5. Championship Manager 2 5. Civilization 2 6. RA2 7. Warcraft 2 8. Heroes of Might and Magic 2 9. Doom 2 10. Max Payne Dette er det 10 spillene jeg har spilt mest i løpet av de 10 siste årene. Har spilt Quake 1 og Counterstrike mest. Counterstrike er det beste spillet som noen sinne er laget for PC. Dere som sier at det er kjedelig/grafikk suger/bare flaks osv. er selvfølgelig noobs og vet ikke bedre. Mvh Eirik Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hva er dette for noe?? ingen som har nevnt Fallout spilla???? jaja.. her kommer mine topp'10 1<< Blood+Plasma Pak 2<< Fallout 2 3<< Fallout 4<< Duke Nukem 3D 5<< Planescape: Torment 8) 6<< System Shock 2 7<< Battlezone 1&2 8<< StarCraft+Brood War 9<< Half-Life (inkludert alle modsa ) 10<<Baldurs Gate 1+ BG:Tales of the Sword Coast, & BG II: Shadows of Amn + Throne of Bhaal Lenke til kommentar
Infidel Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 ser med vantro at ingen(?) har nevnt TIE Fighter enda! urangert TIE Fighter Warcraft II Wolfenstein 3D Starcraft Diablo Quake Il-2 Sturmovik Morrowind Civilization System Shock 2 skulle vel omtrent dekke det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå