Gå til innhold

Just Cause, Erfaringer og meninger

sir-alex

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer nå å kjøpe meg Just Cause. Jeg prøvde det litt i butikken her om dagen på xbox360, men jeg skal ha det på Ps2.

Men jeg vil gjerne høre noen erfaringer og meninger om dette spillet. Hva syns dere om det? Er det verdt pengene? Negative og positive sider?

Jeg liker spill som Far Cry og Gta.

Håper på masse meninger! Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Freestyle i dette spillet er egentlig ganske kult spør du nå meg. Men spillet er fullt av bugs! Du blir kjørt på av dine venner i missions, du har tre helikoptere skytende på deg uten at du har gjort noe. Fly styrter rundt deg osv. Men dette er erfaring fra PC versjonen :)

Lenke til kommentar
Nope. Dødt som bare juling overalt.

Er ikke mye folk utenom byene heller.

6989915[/snapback]

Hadde faktisk vært litt morro hvis de hatt lagt til at det var "Ur-befolkninger" og ville dyr som løver, tigere osv i jungelen.

6989945[/snapback]

Prøv rollespill

Lenke til kommentar
Hadde faktisk vært litt morro hvis de hatt lagt til at det var "Ur-befolkninger" og ville dyr som løver, tigere osv i jungelen.

6989945[/snapback]

Når sant skal sies så oppfører vel alle i Just Cause seg som Ur-befolkning og steinaldermennesker, er ikke veldig god AI der i gården :!: Men tross feilene er det rimelig moro å bare herje rundt i spillet, gøy å fly helikopter og fly rundt om og utføre syke stunts med fallskjermen o.l. Jeg anbefaler spillet.

Lenke til kommentar

6989945[/snapback]

Når sant skal sies så oppfører vel alle i Just Cause seg som Ur-befolkning og steinaldermennesker, er ikke veldig god AI der i gården :!: Men tross feilene er det rimelig moro å bare herje rundt i spillet, gøy å fly helikopter og fly rundt om og utføre syke stunts med fallskjermen o.l. Jeg anbefaler spillet.

6990086[/snapback]

Ja, spillet fungerer bra som en lekeplass, men etter en time blir man lei og historien(rettere sagt mangel på histrorien) oppmuntrer ikke noe særlig til å fortsette.

Freestyle i dette spillet er egentlig ganske kult spør du nå meg. Men spillet er fullt av bugs! Du blir kjørt på av dine venner i missions, du har tre helikoptere skytende på deg uten at du har gjort noe. Fly styrter rundt deg osv. Men dette er erfaring fra PC versjonen

6989945[/snapback]

det der er ikke bugs, bare dårlig AI.

har spillt meg gjennom noen oppdrag nå og jeg har faktisk fremdeles ikke merket noen bugs i det hele tatt. Så det går bra :)

Lenke til kommentar

Det første som skjer i Just Cause er at du kommer hoppende ut av et fly og kommer dalende inn i det vakre øy-landskapet i fallskjerm. Alt ser vakkert ut... så skyter du noen folk som ikke liker deg, også stikker du av. So far so good. Her slutta den "gode følelsen" for min del, og fra nå av er det bare nedtur. Kjøretøyene oppfører seg rart, f.eks. når du svinger med en bilen så "sklir" framenden på bilen i stedet for å svinge. Nesten alle skyter etter deg med en gang etter du har startet. Jeg kom meg på veien og ti-talls biler skrenset rundt meg og folk kastet seg ut av bilene for å få tatt meg av dage. Samtidig kjører en politimann forbi uten å bry seg. Biler og båter bare dukker opp 20m fra deg. Båtene ser ut til å dette ned fra himmelen samtidig som dem bare dukker opp. Patruljebåter kjører opp på stranda og strander seg selv for å få tak i deg. Alt dette mens landskapet ser så utrolig vakkert ut og mens hele spillet virker å være til de grader optimalisert. Huff.

Merk at jeg har kun spilt det på PC så jeg vet ikke hvordan det er på konsoll.

Lenke til kommentar

Fikk spillet i går og spilte i en del timer. Helt greit spill og angrer ikke de 260,- jeg brukte på spillet.

+Nydelig grafikk på landskapet, ser veldig fint ut (med enkelte untak)

+Mye å boltre seg over da øya er åpen for utforsking fra første stund

+Alle kjøretøyene er tilgjengelige med ang gang

+Action eksplosive oppdrag

+Kontrollene sitter som de skal

+Siktesystemet er meget bra og ikke frustrerende som i GTA (disser ikke med GTA, men fakta)

+Skyt først spørr senere. :D

+Kan hoppe fra bil til bil bruke falksjermen når det passer deg, noe som er hendigt i mange tilfeller

+Veldig vanskeligt å dø slik at oppdragene ikke blir frustrerende (enkelte synes dette er negativt, jeg synes det ikke, ikke i et slikt spill)

-Stemmen til hovedpersonen Rico er så silkemyk at det blir irriterende. Her burde de ha hyret inn en bedre skuespiller da denne er elendig.

-Kan ikke kjøre gjennom gjerder. WTF? :hrm:

-Bilene kan oppføre seg som sirup enkelte ganger

-Irriterende politi, men de gir deg litt utfordring

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Fant fram dette spillet for et par dager siden, og synes faktisk det er mye moro med spillet. Mange av hovedoppdragene er heseblesende actionfylte og de er heller ikke frustrerende vanskelige. Så er det jo også moro å fly rundt med et jagerfly og lage kaos :D Helt ok spill mens jeg venter på Dark Sector, GTA IV, Star Wars The Force Unleashed, Saints Row 2, Prototype osv..

Lenke til kommentar

får håpe at 2ern blir bedre

men 1ern var ganske god den o, selv om historien ikkje var på maks så er det ufateligt kult med dei stunta (selv om alle er ganske usansynlige foreks å hoppe fra eit fly titussen meter over bakken og deise rett ned i asvalten og faktisk overleve) men å leke seg med ein svær jumbojet er kult og ikkje minst jagerfly

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk at det er ganske kult jeg :p hadde en del moro med de fucka folka inne i byn og sånn :p jeg ville anbefalt det :p, fett og hoppe metervis opp i lufta fra bil og ta ut fallskjerm :dribble: jeg har det på 360, tror det er minimale forskjeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...