Gå til innhold

Slutten på Twinking ?


Anbefalte innlegg

lvl 39 og oppver twinks er bare teit :) for selv om du gir deg selv en ekstra edge mtp pvp så blir den mindre og mindre jo høyere opp du gjør.

7082592[/snapback]

 

49 rogues og 49 shamans

Tildels også mages som crowd controller

 

Twinket er de et rent helvete å komme opp mot i BG. Magen kan tas relativt enkelt når man er 3 mot 1 og silencer og dispeller, men rogues dreper meg bare for fort med bra våpen, samme med shamans (dette med 2300hp/4050mana som priest). Så twinking er fortsatt svært effektivt.

 

Spilte en WSG for et par dager siden hvor 2 alliance twinks hadde 40+ killing blows hver (rogue og hunter, støttet av priest). Helt villt hvor fort ting gikk ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Reroll tetris da guardianpegagus..  og stopp sutringen

 

Så du mener majoriteten av spillerne av WoW sutrer, når de aldri gidder spille BG på grunn av twinker og nolifers?

 

Eller er det kanskje mulig at det er nåværende systemet det er noe galt med?

 

Uansett, nå tar Blizzard endelig til fornuften. Bye bye nolife assholes... BG here I come  :!:

7094436[/snapback]

 

Tydeligvis MANGE som har misforstått saker og ting her, det er lov å lese de 2 siste sidene iallefall for å være noen lunde oppdatert på dette. :)

Lenke til kommentar
Reroll tetris da guardianpegagus..  og stopp sutringen

 

Så du mener majoriteten av spillerne av WoW sutrer, når de aldri gidder spille BG på grunn av twinker og nolifers?

 

Eller er det kanskje mulig at det er nåværende systemet det er noe galt med?

 

Uansett, nå tar Blizzard endelig til fornuften. Bye bye nolife assholes... BG here I come  :!:

7094436[/snapback]

 

 

Tja, jeg studerer jus, er med i noen frivillige organisasjoner og bedriver to konkurranseidretter. Jeg klarer likevel å kose meg i BG.. :) Har du vurdert tanken "oi, jeg SUGER" noen gang?

Lenke til kommentar

Har du vurdert tanken "oi, jeg SUGER" noen gang?

 

Nå er du bare barnslig. Det må være lov å være prinsippiell motstander av twinking og uberepiced nolifers og honor farmers uten å være en sutrer eller suge. Saken er at jeg rett og slett ikke gidder fordi det ikke er et 'level playing field. Da er det like greit å gå og spille Counterstrike eller no. Om de derimot gjennomfører endringene de foreslår så vil det igjen være mulig for vanlig dødelige, altså de aller fleste, å spille BG igjen.

Lenke til kommentar
Har du vurdert tanken "oi, jeg SUGER" noen gang?

 

Nå er du bare barnslig. Det må være lov å være prinsippiell motstander av twinking og uberepiced nolifers og honor farmers uten å være en sutrer eller suge. Saken er at jeg rett og slett ikke gidder fordi det ikke er et 'level playing field. Da er det like greit å gå og spille Counterstrike eller no. Om de derimot gjennomfører endringene de foreslår så vil det igjen være mulig for vanlig dødelige, altså de aller fleste, å spille BG igjen.

7094527[/snapback]

 

 

Så.. Siden jeg har betalt like mye for CS som noliferne som spiller i VM, så må Sierra gjøre noe med CS, slik at de gode får ulemper? ;)

Lenke til kommentar
Har du vurdert tanken "oi, jeg SUGER" noen gang?

 

Nå er du bare barnslig. Det må være lov å være prinsippiell motstander av twinking og uberepiced nolifers og honor farmers uten å være en sutrer eller suge. Saken er at jeg rett og slett ikke gidder fordi det ikke er et 'level playing field. Da er det like greit å gå og spille Counterstrike eller no. Om de derimot gjennomfører endringene de foreslår så vil det igjen være mulig for vanlig dødelige, altså de aller fleste, å spille BG igjen.

7094527[/snapback]

 

 

Så.. Siden jeg har betalt like mye for CS som noliferne som spiller i VM, så må Sierra gjøre noe med CS, slik at de gode får ulemper? ;)

7095315[/snapback]

 

Afaik kan man ikke twinke noe som helst på CS, untatt spilleren. ;)

 

 

@guardianpegasus: "Uberepiced nolifers" oppfordrer ikke akkurat til diskusjon..

Lenke til kommentar
Har du vurdert tanken "oi, jeg SUGER" noen gang?

 

Nå er du bare barnslig. Det må være lov å være prinsippiell motstander av twinking og uberepiced nolifers og honor farmers uten å være en sutrer eller suge. Saken er at jeg rett og slett ikke gidder fordi det ikke er et 'level playing field. Da er det like greit å gå og spille Counterstrike eller no. Om de derimot gjennomfører endringene de foreslår så vil det igjen være mulig for vanlig dødelige, altså de aller fleste, å spille BG igjen.

7094527[/snapback]

 

 

Så.. Siden jeg har betalt like mye for CS som noliferne som spiller i VM, så må Sierra gjøre noe med CS, slik at de gode får ulemper? ;)

7095315[/snapback]

 

Afaik kan man ikke twinke noe som helst på CS, untatt spilleren. ;)

 

 

@guardianpegasus: "Uberepiced nolifers" oppfordrer ikke akkurat til diskusjon..

7095345[/snapback]

 

Og? :) Det at en person har brukt lang tid på å forbedre ferdigheter og det at en person har brukt lang tid på å forbedre ferdigheter OG få bedre utstyr er rent praktisk, resultatet blir det samme, jeg som random-spiller vil få det vanskeligere.. og DET må jo Sierra fikse.. :p

 

:ph34r:

Lenke til kommentar
Twinking og BG under lvl 60 ser jeg på som lekeplass for lvl 60 mains. Folk som går inn der uten å være twinket under lvl 60, må bare finne seg i dette og slutte å sutre.

7095688[/snapback]

 

du er sånn liten unge som aldri vant utenom når du Max twinket charen din ikke sant?

7095788[/snapback]

 

hehe bare tullet vet du ;):innocent:

Lenke til kommentar

jo men BG's før lvl 60 er ikke noe mening med om du ikke er twink :cool:

 

Så low lvls må slutte å syntes synd på seg selv å komme seg til lvl 60.

 

Selv har jeg ikke twink da jeg ikke liker å spille bare for gøy:) men skjønner jo at noen syntes det er artig.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
jo men BG's før lvl 60 er ikke noe mening med om du ikke er twink :cool:

 

Så low lvls må slutte å syntes synd på seg selv å komme seg til lvl 60.

 

Selv har jeg ikke twink da jeg ikke liker å spille bare for gøy:) men skjønner jo at noen syntes det er artig.

7095821[/snapback]

 

joa det er greit men jeg synes det er dritt gøy og gå bg og ab med min lvl 25-26 mage :=) ^^ hehe

 

og da er det ikke så gøy og bli 1shotet av en max twinket rogue ^^

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar
joa det er greit men jeg synes det er dritt gøy og gå bg og ab med min lvl 25-26 mage :=) ^^ hehe

 

og da er det ikke så gøy og bli 1shotet av en max twinket rogue ^^

 

joa men to dager senere er du lvl 30, så man kan liksom ikke bry seg for mye om hva som skjer i en spillers "barndom" :cool:

 

Ja det er sikkert kjipt å bli 1 shotted, men siden det bare er snakk om en relativt kortvarig "you got pwnd" så syntes jeg ikke man skal klage.

 

Folk syter og klager altfor mye fra før, så nå ikke du også begynne Daxon. Jeg fikk inntrykk av at du var en grei kar:)

Lenke til kommentar
joa det er greit men jeg synes det er dritt gøy og gå bg og ab med min lvl 25-26 mage :=) ^^ hehe

 

og da er det ikke så gøy og bli 1shotet av en max twinket rogue ^^

 

joa men to dager senere er du lvl 30, så man kan liksom ikke bry seg for mye om hva som skjer i en spillers "barndom" :cool:

 

Ja det er sikkert kjipt å bli 1 shotted, men siden det bare er snakk om en relativt kortvarig "you got pwnd" så syntes jeg ikke man skal klage.

 

Folk syter og klager altfor mye fra før, så nå ikke du også begynne Daxon. Jeg fikk inntrykk av at du var en grei kar:)

7095974[/snapback]

 

hehe skjønner hva du mener :p men er jo litt greit også da at folk kan ha det gøy i barnedomen sin på spillet ^^

men ja seff skjønner hva du mener ;) men jeg eier i Ab selv om jeg ikke er twinket da :p så haha til alle dere twinkere :p hehe :tease:

og jeg er ikke feig :whistle: jeg er bare god med mage :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...