Gå til innhold

Store vinnersjanser på mobil?

Cowboystrekk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En kompis av meg og som har fått sin idag..

MEN HALLO, jeg vant jo før han ffs..

Hvis ikke jeg får hentelappe i posten i morgen/mandag-tirsdag blir det bråk!

:p

7391724[/snapback]

oh oh, kanskje den har kommet hjemme óg, da. Ringer mamma etterpå :p

Lenke til kommentar

Du er aaaltfor sent ute firstprice.

Dette var for august/september..

Clvn, var ikke kommet noe til meg hvertfall. Verken til leil. mi eller foreldrene mine.. :cry:

Håper den kommer i morgen, da blir det henting av mystisk pakke fra stabburet, mobil og ny skjerm på samme dag.. Det hadde vært glim!

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar
Du er aaaltfor sent ute firstprice.

Dette var for august/september..

Clvn, var ikke kommet noe til meg hvertfall. Verken til leil. mi eller foreldrene mine..  :cry:

Håper den kommer i morgen, da blir det henting av mystisk pakke fra stabburet, mobil og ny skjerm på samme dag.. Det hadde vært glim!

7392514[/snapback]

EDIT: dette var ikke for august og september. Men det var derimot for september/oktober ;)

Lenke til kommentar
Han sa maks 2 uker fra 27/11, så det er 5 dager til. Har vi ikke fått mobilen da... :p

7436919[/snapback]

hmm, er det bekreftet at alle telefonene skulle være sendt ut da? Hva slags rettigheter har vi her? Dette begynner å bli temmelig dårlige greier. Hva sier jussen om dette?

Lenke til kommentar
Han sa maks 2 uker fra 27/11, så det er 5 dager til. Har vi ikke fått mobilen da... :p

7436919[/snapback]

Bang, nå har det gått 2 uker... Jeg har ikke fått en telefon en gang fra pepsi/selskapet bak. De kunne ihvertfall ha ringt ut og forklart situasjonen.. Eller i det minste en melding..

Begynner å bli bra forbanna nå. Et par dager til, så er det 2 måneder siden jeg deltok og vant. Utrolig dårlig.. :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...