Gå til innhold

Store vinnersjanser på mobil?

Cowboystrekk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare hyggelig, tipser gjerne andre om slike konkurranser når ihvertfall jeg selv har vunnet ;)

Litt irriterende at selv ikke jeg har fått den selv om jeg var blant de første som vant.

7148575[/snapback]

Når vant du da? første tirsdag i september eller`? :dontgetit:

7148826[/snapback]

Tror det var andre tirsdag eller noe, en stund siden nå så, hehe

Lenke til kommentar
Bare hyggelig, tipser gjerne andre om slike konkurranser når ihvertfall jeg selv har vunnet ;)

Litt irriterende at selv ikke jeg har fått den selv om jeg var blant de første som vant.

7148575[/snapback]

Når vant du da? første tirsdag i september eller`? :dontgetit:

7148826[/snapback]

Tror det var andre tirsdag eller noe, en stund siden nå så, hehe

7149169[/snapback]

Har du ikke tatt kontakt med Pepsi da? :hmm: Det står jo på sidene deres at det er forsinkelser fra leverandør, Men synes det det var litt dårlig ja at de ikke har sendt den ut enda. Dessuten er det feil tekst i forhold til bilde :hmm: Det står vinn en Sony Ericson W700i, men den på bildet er en W710i :hmm: Men så nå at i konkuranse teksten står det W710i, en tydelig skriveleif ifra pepsi sin side!

Lenke til kommentar
Da har jeg og flere andre som vant endelig fått den :)  Kom i posten torsdag.

7169740[/snapback]

å jeg gleder meg som en unge til jeg får den :fun: Hvordan fungerer den da? er den grei i bruk eller?

7175258[/snapback]

ja, likte den godt. Artig med skritt-teller, den virker overraskende bra. Vanvittig god bass når du skrur på megabass, blir nesten litt for mye, første gangen jeg har måttet bruke dårligere ørepropper for å få grei lyd, hehe. Kameraet er greit i god belysning, men dårlig i mørke omgivelser. Synd at det ikke var kameralys. TrackID fungerer utrolig bra. Men nå har dama mi overtatt den, hun ble storfornøyd ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...