Gå til innhold

Store vinnersjanser på mobil?


Cowboystrekk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ringte til Pepsi, hvor jeg ble bedt om å henvende meg til JCP(?).

Tok en telefon til dem og de sa at en del av mobilene er sendt ut, og de venter på de siste 150 fra Sony Ericsson. Han sa også at Pepsi.no vil bli oppdatert umiddelbart når de vet mer selv.

Endret av -Tori-
Lenke til kommentar
Ringte til Pepsi, hvor jeg ble bedt om å henvende meg til JCP(?).

Tok en telefon til dem og de sa at en del av mobilene er sendt ut, og de venter på de siste 150 fra Sony Ericsson. Han sa også at Pepsi.no vil bli oppdatert umiddelbart når de vet mer selv.

7274972[/snapback]

 

 

da vil det si at bare 66 stykker har fått mobilen sin! Jeg vil ha min :hrm:

Endret av vivastar
Lenke til kommentar
Ingen som har fått telefon i det siste? Begynner å irritere meg grønn over at de ikke klarer å få ut fingeren.

 

Vi burde fått tilbud om en annen telefon siden de ikke klarer å levere premiene innen rimlighetens grenser! :mad:

7377056[/snapback]

 

 

Ingen som orker å ringe igjen da?? Har ikke tilgang til telefon som det går ann å ringe med nå!

Lenke til kommentar
Vi ringte igår og fikk kontakt med han som styrte det hele. Han sa maks 2 uker fra dags dato. (27.11.06)

 

Noen luringer som vil sende mail til FBI? :) Burde kanskje fått litt kompensasjon for nesten 2mnd ventetid.  :innocent:

7377593[/snapback]

 

 

Får jeg ikke mobilen innen 2 uker, skal jeg annmelde pepsi for svindel! :devil:

7383411[/snapback]

 

Veeel, ikke så drastisk da. Men mobilen har faktisk falt ned over 300kr ned i pris siden jeg vant den. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...