Cowboystrekk Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nå har både jeg og 2 jeg kjenner vunnet en W710i på www.pepsi.no av i alt 8 stykker av oss som har vært med på konkurransen, alle vi som vant gjorde det på noen av de første forsøkene. Verdt å sjekke ut, sjansene er ihvertfall større enn å bli lottomillionær. kan hende vi har vært vanvittig heldige da, men statistisk er sjansen ganske stor da hele 216 skal vinne/har vunnet tlfen ila september/oktober PS: dette er ikke ment somr eklame, bare et tips om en konkurranse hvor det faktisk er vinnersjanser Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kan man sende inn flere ganger i timen? Og er det etter xx:00 en ny mobil trekkes? Gratulerer, forresten. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Kan man sende inn flere ganger i timen?Og er det etter xx:00 en ny mobil trekkes? Gratulerer, forresten. 6990301[/snapback] Takk, konkurransen er hver tirsdag fra midnatt mandag til midnatt tirsdag. Du trenger bare sende inn sms en gang i timen, og vinnersjansene er naturlig nok størst natt til tirsdag da få gidder holde seg våkne. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Hahha. Leste denne posten, og ble med i konkurransen og vant! Hahha. EDIT: Takk for opplysningen Delavar! Endret 3. oktober 2006 av Jarek Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Hahha. Leste denne posten, og ble med i konkurransen og vant! Hahha. EDIT: Takk for opplysningen Delavar! 6993523[/snapback] Så bra! Virker som vinnersjansene er gode. Flere som har vunnet? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Er det KUN på tirsdag? På tirsdag er jeg i Danmark. Får prøve neste tirsdag..! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg vant, jeg vant, jeg vant! Broren min vant sist tirsdag. Jeg er glad. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg vant jeg også ... Kun jeg som er _litt_ skeptisk? Vinnerene skulle bli kontaktet stod det, noen som har hørt fra de? Vinnere "Tirsdag 17. Oktober: kl 01: Geir Hausken kl 02: Reidun Alne Paulsen" <---- MORMI! Dette minner meg på om at jeg må overføre mitt til mitt navn. De sendes ut fra 9. Oktober, noen som har mottatt en mobil? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Damn, jeg vant mobil, jeg også Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg velger å vente til jeg sitter med mobilen i handa før jeg tar min jubeldans Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Skulle det være noen grunn til at en så stor brusprodusent som Pepsi skulle ha noen useriøs konkurranse? Tviler på at de ville satset ryktet sitt på det. Redigert: Vinnerene skulle bli kontaktet stod det, noen som har hørt fra de?Du har vel fått meldingen som bekrefter at du vant? Fikk den ikke før i 6-tiden idag, selvom jeg vant på trenkningen klokken 1. Redigert2: Sendte en PM til Delavar, som startet tråden, og spurte om han hadde fått mobilen. Endret 17. oktober 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg vant mobil kl 08.00 idag Håper ejg også får bekreftelsesmelding snart Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Prøvd mange ganger, men glemte igår... Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Noen skrik ut her når dere har fått mobilen da Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Hei, vært borte på kurs ei uke så har ikke hatt anledning til å svare. Siste jeg hørte var at de hadde begynt å sende ut telefonene, men ikke fått min ennå nei. De sa det kom til å ta litt tid å sende ut da det er snakk om endel telefoner, satser på at vi får dem innen noen dager da, ellers blir det avisa neste Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det var da som svarte! Det høres litt merkelig ut at nesten alle vinner her. Nå bare MÅ jeg teste vinnerlykken. Pleier aldri å vinne noe. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det var da som svarte! Det høres litt merkelig ut at nesten alle vinner her.Nå bare MÅ jeg teste vinnerlykken. Pleier aldri å vinne noe. 7107410[/snapback] Samme her! Vinner aldri noe, men skal nok prøve meg nå! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Nå er det nok litt for mange som vet om det, men det var herlig å vinne ihvertfall! 2 av 3 personer jeg tipsa om det vandt på tirsdagen + meg, da! Herlich! Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Lurer på når jeg får mobilen jeg Trådstarter har enda ikke fått. Lenke til kommentar
Phoncible Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 vant for en stund siden jeg og, men ikke fått annet enn meldingen som bekreftet at jeg hadde vunnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå