valle_city Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) jeg har en 47mm sylinder, hvor stor gasser må jeg ha da for at den skal gå over 100++.effekt potte hjel per det eller bare lyd lissom.....:D Endret 5. oktober 2006 av valle_city Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) hva slags suzuki? smx? rmx? i så fall til rmx/smx 19 forgasser og 96 dyse. da tror jeg den vil gå ganske så bra. tsx har jeg et sted. vis det er det du har. Endret 3. oktober 2006 av hølands_gutt Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) 47mm er vel ganske stort? Da kunne det vel hjulpet med 21mm i stedet for 19mm forgasser? Hadde også hjulpet å vite hva slags suzuki det er snakk om. Edit: Potte (og trimlyddemper) vil hjelpe uansett om du allerede har trimsylinder. Endret 3. oktober 2006 av sedsberg Lenke til kommentar
2-fast-4-you Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 kjøp deg mt5 du Lenke til kommentar
trimTsX Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 jeg har en 47mm sylinder, hvor stor gasser må jeg ha da for at den skal gå over 100++.effekt potte hjelper det eller bare lyd lissom.....:D 6989501[/snapback] du må ha en 47mm hardcromsylinder, 24mm forgasser, effektanlegg, porta kanaler i sylinder, fila innsug og eksosport, forandre tenningsmerke. da skal du få en tsx me futt i.. da får du 100+ og vell så d. har en tsx selv med samme trimmen, fila kanalene og insuget og eksosen selv, laget eget innsug selv for å få det til å passe på forgasseren og innsuget i sylindern. Snowman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå